Jump to content

Ryfylketreffet 2008


Seilaren

Les innlegg 118 FØR du stemmer  

66 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Førstkommende helg går ikke for meg :nonod:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Vi får heve et glass solo og at ett mi stillhet da.... Typisk at slikt skjer, kommer du fremdeles til å ha kontakt med Helgøysund for å reservere plasser? Med litt flaks for meg, blir det ikke noe av heldagsmøte i Oslo på fredagen og vi kan ta tidlig helg....

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Jeg må vel nesten holde kontakten ja. :rolleyes:

 

De påmeldte er

Sleipner 93,

Seilaren,

Bjorngb,

Amfea II,

skage*,

index*,

Erik*

Bützfleth

Nefertiti*

Espen*

Sjøkrabbe 32

Jawik(???)

Skage

SveinHA

 

Er alle dratt på ferie 27-29 Juni?

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Seilferien starter for min del 11.juli. Før det er alle helger like "dumme".

 

Har fremdeles litt reservasjoner i forhold til hva jeg kan få til. Men setter pris på initiativet, og skal prøve å stille opp. Førstkommende helg blir dog litt brått tror jeg. Som "gammel" sjøspeider syns jeg det bør prioriteres, og så får båtplassen finne en annen helg. Seilaren startet det hele, og bør (må) være med :smiley:

 

Forøvrig har jeg også en årgangsZodiac. Og siden den er sånn passe råtten (lekk) må den ros fort for at den ikke skal synke. Ny (BRIG) er i bestilling....

 

Nefertiti er omsider seilklar. Tusen prosjekter igjen enda, men nå er hun iallefall minst like bra som i fjor. Første seiltur i går, seilte forbi det jeg antar var Seilaren ved Sjølyst, men tror ikke vink ble oppfattet. :flag:

Link to post
Share on other sites

Var det noen som vinket som jeg ikke klarte og vinke tilbake til :eek: Jeg som pleier og studere alle seilbåter som glir forbi :lol:

Det kan nok ikke ha vært andre enn meg. Ligger lengst mot byen på bølgebryteren. (Så hvis noen av dere med motorbåt bryter fartsgrenser er det MIN båt som blir ødelagt :smash: )

 

Setter pris på støtten, har nesten vært på gråten i hele dag.. :lol:

Er det flere som har annledning 27-29 Juni?

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Passer for meg :smiley:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke anledning den helgen. Men på den annen side ser det dårlig ut for 6-7-8/6 også, så da er nok løpet kjørt uansett for min del! Ikke lett å få det til å stemme for alle parter....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg er åpen. Passer egentlig bra at vi flytter helg. Da får hun eldste kjørt konkurranse i Svein Kvia cup.

 

Bare si fra litt på forhand når det blir treff.

 

Kanskje en ide å sjekke med Helgøysund om plass og at ingen andre skal ha noe der samtidig.

Link to post
Share on other sites

Den helga ser bra ut foreløpig. Har jeg anledning så stiller jeg. Føler med deg Seilaren - hadde litt samme erfaringen i fjor. Tok ikke akkurat på meg å arrangere treff men kjørte poll og foreslo å møtes på Helgøysund bare for å trekke meg i siste liten (pga. jobb selvsagt..)

Link to post
Share on other sites

Skal sende mail til Helgøysund og høre om det går greit at vi flytter treffet.

 

Hvis det passer skal jeg også sende IM til alle de som er påmeldt og har meldt interesse.

 

Synes jeg har brukt litt for mye tid på dette nå til at jeg ikke kan være med selv... :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg laget en poll her. Velger dere alternativ 1, å holde treffet som planlagt må noen andre påta seg oppgaven med å avtale med Helgøysund, skalffe utstyr til underholdning leker, sporløyper, rebus ol. For denne helgen kan ikke jeg komme.

 

Velger dere alternativ 2 så kan jeg komme og fortsette med å ha de oppgavene jeg har påtatt meg.

 

Utsetter vi til høsten må all planlegning gjøres på nytt.

 

Siste alternativ er for dem som ikke kommer på treffet uansett.

 

Folk som er forhindret fra å komme pga geografisk beliggenhet kan spare seg for å stemme, så dere ikke ødelegger pollen!

 

Lykke til :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

:rolleyes: 7 som uansett ikke kommer på treffet.

Hadde vært greit med en liten begrunnelse. Er det for å holde på anonymiteten?

 

Tar som en selvfølge at alle leser innlegg 118 før de stemmer :wink:

----------

 

 

Håper du finner en løsning Butzfleth :sweat:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Fra en av de sju: Den nye datoen kolliderer litt med ferieplaner, så da blir det vanskelig! Kan muligens komme innom fra fredag til lørdag, men med fire timer hver vei hadde det vært greit med en hel helg da...

 

Det er vel ikke mulig å få det til å passe for alle, vi får heller komme stert tilbake neste gang! Dere får uansett ha lykke til med treffet, skulle gjerne ha vært der!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...