Jump to content

Stygge båter


Avmønstret2

Recommended Posts

I utgangspunktet henviste jeg ikke til en annonse, men plukket ut et bilde derfra, ikke hele annonsen. Ser ikke noe problem i å bruke bilder fra finn-annonser.

Men du kom med henvisning til annonsen etter noen få innlegg. Kunne du ikke dy deg :lol:

 

De som er så ømtålige at de ikke tåler slikt bør heller ikke frekventere diskusjonsforumer på internett - dette som et godt råd.

Hvorfor ønsker du å splitte fellesskapet her på BP. BP er ikke som andre fora og det har du vell oppdaget etterhvert. Du nevnte selv koseklubben, hva nå det er for noe. Muligens du ønsker deg selv inn i varmen... og fellesskapet.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

.

 

Med dagens miljøkvoter og krav bør det nok hvere helt ulovlig å produsere stygge glassfiberbåter for de brennner så gj. dårlig og forurenser meget , men de er nå ikke stygge før noen synes de er stygge så derfor må det da

 

 

 

Her brennes Jack den siste vikings gamle robåtet av træ som han arvet av sin bestefar , som brennes av noen naboer som røklegger meg, mitt og mine og jeg tenker med gru på glassfiberbåten som ligger i Bergen når den etter noen havari snart trolig blir forsøkt brent her.

 

Plenen er nok noe forut for sin tid når han nå henger ut stygge båter , men de bør ikke brennes og glassfiber bør forbyes som byggemateriale for båter som flertallet synes er stygge så lenge det ikke finnes organisert kremmasjon for disse.

 

Det ble montert seil på den etter oppskrift på internet der ballast var utelatt.

 

soeppel_001_2.jpg

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)
Hvorfor ønsker du å splitte fellesskapet her på BP. BP er ikke som andre fora og det har du vell oppdaget etterhvert. Du nevnte selv koseklubben, hva nå det er for noe. Muligens du ønsker deg selv inn i varmen... og fellesskapet.

 

Nei, jeg følte meg ikke utenfor noenting her inne jeg. Men jeg skjønner at jeg er det nå ;-)

 

Takker for meg på BP.

 

Lykke til videre og god sommer :cheers:

Redigert av Plenen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dette er et godt eksempel på mange av de dustetrådene som blir startet på dette forumet. Slett hele smørja.

Du må jo skjønne det kjære havørn at eneste grunnen til at denne tråden er startet er å få lurt "plenen" opp i 200 innlegg før midnatt.

Link to post
Share on other sites

........

Takker for meg på BP.

 

Lykke til videre og god sommer :cheers:

 

Dette blir feil, ser du. Fordi det er alle oss utenfor "Klubben" som er inne, og "Klubben" som er ute.... :) :smiley:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Nei, jeg følte meg ikke utenfor noenting her inne jeg. Men jeg skjønner at jeg er det nå ;-)

 

Takker for meg på BP.

 

Lykke til videre og god sommer :cheers:

Fikk inntrykk av at du var en person som sto på ditt, og ære vare deg for det. Uansett :cheers:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Du skal ikke tro du er noe.

Du skal ikke tro du er like meget som oss.

Du skal ikke tro du er klokere enn oss.

Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.

Du skal ikke tro du vet mer enn oss.

Du skal ikke tro du er mer enn oss.

Du skal ikke tro du duger til noe.

Du skal ikke le av oss.

Du skal ikke tro noen bryr seg om deg.

Du skal ikke tro du kan lære oss noe.

Link to post
Share on other sites

Du skal ikke tro du er noe.

Du skal ikke tro du er like meget som oss.

Du skal ikke tro du er klokere enn oss.

Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.

Du skal ikke tro du vet mer enn oss.

Du skal ikke tro du er mer enn oss.

Du skal ikke tro du duger til noe.

Du skal ikke le av oss.

Du skal ikke tro noen bryr seg om deg.

Du skal ikke tro du kan lære oss noe.

må få lov til å tro på noe da :lol:

]

Link to post
Share on other sites

Det er er nå engang slik att ikke alt og alle som kommer til verden ikke er like vakkre eller vakkert men å forlange at de skal slettes eller utslettes kan da ikke vere i tråd med forumets regler og Norsk lov : :nono: :nono: :nono:

 

 

Dette er et godt eksempel på mange av de dustetrådene som blir startet på dette forumet. Slett hele smørja.

 

 

Fikk ikke noe svar på om det var båten , tråden eller noen av medlemmer som skulle slettes fra BP ?

 

Om det er noen medlemmer kan jeg komme med noen forslag ?

Jeg har et par stykker som ikke deltar i kveld men det må da kunne gå an å foreslå noen disse å ?

 

Jeg klarte å provosere mange ved å si tomme tønner ramler mest og fikk gult flagg for det men var ikke i nærheten av å få så mange lesere som medlem plenen.

Redigert av fiskebat (see edit history)
Link to post
Share on other sites

det er iallefall ikke tvil om at denne båten er bygget på en litt annderledels måte:-)med tanke på overbygget.

Kan ikke se den på radar og utseende er helt etter marinen og fru. forsvarsminister.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Er på jakt etter ny båt i prisklassen 500000. Må være minimum 29ft og marsje med ca 23 knts og ikke bruke mer enn 30 ltr/t. Midt-Norske somre tilsier hardtop. I tillegg til at den skal være pen å se på, må den være fabrikkinnredet, pen innvendig, og dessuten uten skader både på båt, motor og drev. Trenger hjelp til å finne "min" båt!

Link to post
Share on other sites

Fikk ikke noe svar på om det var båten , tråden eller noen av medlemmer som skulle slettes fra BP ?

 

Alle som hadde en finger med i dette uten å miste hode :nono: på slagbenken :smiley:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Er på jakt etter ny båt i prisklassen 500000. Må være minimum 29ft og marsje med ca 23 knts og ikke bruke mer enn 30 ltr/t. Midt-Norske somre tilsier hardtop. I tillegg til at den skal være pen å se på, må den være fabrikkinnredet, pen innvendig, og dessuten uten skader både på båt, motor og drev. Trenger hjelp til å finne "min" båt!

 

 

Desverre du er nå litt for sent ute , denne er borte nå.

 

soeppel_001_2.jpg

Link to post
Share on other sites

Sov på det du plenen.... I morgen er en ny dag!

Det er rom for uenigheter på forumet - du må bare tåle at noen sier deg i mot.

At det ikke skal mer til for å vippe deg av pinnen og si takk for deg overrasker meg. Når du går hardt ut, som du har gjort, trodde jeg du tålte såpass.

At du sier takk for deg er langt fra ønskelig, men jeg tenker du dukker opp igjen enten som plenen eller med et annet nick. Uansett så skal du være velkommen. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...