Capella Startet 31.August.2008 Del på Facebook Startet 31.August.2008 Akkurat nå seiler vi fra Gran Canaria til Rio de Janeiro, der vi er 398 båter i racet så langt. http://sailonline.org/ Dette er noe flere norske burde være med på, det er enkelt og gratis.. Capella.( ligger på plass 140 as we speak) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 31.August.2008 Del på Facebook Svart 31.August.2008 Jeg er med, men dere har et godt forsprang Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Capella Svart 31.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2008 Flott det, bruker du samme nick-navn som her?? Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 31.August.2008 Del på Facebook Svart 31.August.2008 Æsj... bare windows og mac klient:( - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Har deltatt flere ganger, men har ikke tid nå. bruker nick navnet. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 (redigert) Har brutt. "Mastebrekk" og så er det dette med tiden da. En må jo sitte pal for å få en bedre plassering. Ja samme nick. Får se hvordan det ligger an med neste start. Men er fortsatt i rute til å nå dere igjen. Nokså tett i feltet der nede Redigert 1.September.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 2.September.2008 Del på Facebook Svart 2.September.2008 Noen flere som er med ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 2.September.2008 Del på Facebook Svart 2.September.2008 Jeg ble akkurat med, men starter jo et par dager for sent , så får bruke denne seilasen til å lære... Sitér dette innlegget . Link to post
Jawik Svart 3.September.2008 Del på Facebook Svart 3.September.2008 (redigert) Startet på mandag som #350 og ligger nå som #335. Her kan du lære mye om vindsituasjoner, og planlegge for dager i forveien, på tross av at vinden som du forventet ikke dukker opp Ser nå at capella er #236 - alt forandrer seg fort innen 48 timer. Redigert 3.September.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 3.September.2008 Del på Facebook Svart 3.September.2008 Har seilt meg opp 7 plasser nå og ligger på 367. plass...Gøy dette! Sitér dette innlegget . Link to post
Jawik Svart 5.September.2008 Del på Facebook Svart 5.September.2008 (redigert) Capella #59 jawik #318 (Start #350). moosewine #351 #1 og #2 ca 390 nm fra Recife, Brazil. Virker som at de fleste i teten kommer for nært og tidlig opp til land. Tross alt 1275 nm til Farol og runding inn mot Rio. Fasinerende spill. Kan også følges i Google Earth. Redigert 5.September.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Capella holder koken og nermer seg Rio som #39. jawik #281 moosewine #344 Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Sliter i stillebeltet for øyeblikket, men skal prøve å komme sterkere tilbake neste gang hvis jeg rekker starten Sitér dette innlegget . Link to post
Jawik Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Gikk du glipp av Caribbean sprint i helga i en Volvo Open 70. Ca. 24 timer full trøkk. Lå som #29 og hadde lagt inn siste strekket mot mål klokken 0300 natt til søndag. Gikk og la meg. Tok opp tråden på formidagen og hadde da havnet ned på #109 på grunn av at ledelsen hadde flyttet mållinjen. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Gikk nok glipp av starten der også Når starter neste race da? Sitér dette innlegget . Link to post
Jawik Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 (redigert) Lørdag 13/9 Miami to Kingstown Redigert 8.September.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Capella Svart 9.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2008 Rio de Janeiro here we come..... I mål som nummer 44 av 452 båter lever jeg godt med.. Capella. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Gratulerer Har fulgt med deg den siste timen. Vi andre dilter etter. Regner med 40 timer før jeg er inne. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Capella Svart 9.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2008 Skal holde utkikk etter deg jawik, så tar vi ankerdrammen på strandpromenaden :) Capella. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 (redigert) Ponte Rio-Niterio er vakker i kveld. Med hele armadaen inne blir det et skue. Brukte du storsirkelen fra Kanari til Rio ? Redigert 9.September.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Smurph Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 (redigert) Startet veldig seint, men seilte forbi en hel bråte som lå og drev mellom Kapp Verde øyene, mens jeg holdt godt vest. Nå driver jeg imidlertid baklengs i "The Doldrums". Den lille vinden som er, skifter så hyppig at jeg kommer meg f***n ikke ut derfra. Velvel, satser sterkt på en ny giv og god start på lørdag Redigert 9.September.2008 av storMy_Fana (see edit history) Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Careka Svart 10.September.2008 Del på Facebook Svart 10.September.2008 Der skal jeg også se om jeg ikke får med meg starten. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 12.September.2008 Del på Facebook Svart 12.September.2008 Endelig i mål som #228. Brukt ca. 281 timer. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 13.September.2008 Del på Facebook Svart 13.September.2008 er klar for et nytt løp anybody else ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 13.September.2008 Del på Facebook Svart 13.September.2008 Mellom 5 og 10 nordmenn på startlinjen i kveld. Ca. 100 timer må en regne med ned mot Kingstown. Capella satte ny pers i natt inne i IKE "64,08 (knop) my new record" i følge han selv. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.