Jump to content

Seil regatta på nett.

Capella

Recommended Posts

Har vi noen plan for hvordan vi skal ta Svenskene - ikke at de blir noe problem, men en vet jo ikke hva de finner på. Ser at careka er bak i feltet og holder på å runde.

Den gule sitronen er båten din slik jeg ser den. Vanskelig å se.

Edited by jawik

Sitronen :lol: , den er rød og lett å se for meg, med gul båt kan man snike seg litt bort, noe jeg kommer til å prøve på når jeg skal ta svenskene til natten, da er det ikke alle som følger med..

Har planen klar, men er ikke helt klar med tidspunkt for iverksettelse. Vil se etter neste væroppdatering.

Capella.

Hvilken farge har jeg da ? Jeg ser rødt, men...

NÅ har du gjort det igjen. Rene sugefisken :lol:

I natt dukket der en opp som hadde ligget under meg i sikkert en time. Rene galskapen.

Edited by jawik

Din båt ser jeg som blå-grå.. med litt zoom blir det lettere å se om man har noe hengende under kjølen :)

Jeg var faktisk ikke klar over at min gåt var gul, men gult er kult det..

Må ut en tur, så nå har du muligheten til å gjøre ditt trekk :wink:

Capella.

Svart mot mørkeblå. Hold kursen slik at du er på nedsiden av en linje mot Kingstown. Nordover kommer til å straffe seg. Lirk deg på nedsiden (sørsiden) av det feltet du er inne i. Balder er like foran deg.

Edited by jawik

Har nok vert å blandet farger du. Ser deg som lilla/ Blå/grå.(Miks)

Har satt kurs mot mål. Så kansje eg kommer inn de neste 400. timer.

Skal på arbeidsperiode nå. Ser at Astor har ligget på start ei stund nå. Skrur han motor???? eller er han på slipp ennå?????

Edited by nives
Nor 184, Balder, meg, Jawik, og capella. er det flere her nede i syd.

da har vi :

StotnokIII. xJGHx,Nor 184,Moosewine, Balder, Careka, Jawik, og Capella,Haraldespeland,EspenNOR,

Capteinen, Camp.Classic

Flere

OK

Camp.Classic

Edited by careka