Jump to content

Seil regatta på nett.


Capella

Recommended Posts

På chatten (tror jeg det heter). Bla deg nedover/tilbake til i natt og du kan få med deg de hektiske minuttene. Time UTC 22.15

 

Ligger også mye info herunder.

 

 

 

Satt inn tidspunktet.

 

 

Vet ikke, men noen er herfra. Ellers er det jo en del nordmenn (som prøver samlet å klatre opp nasjonalt).

Redigert av jawik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Mexican gulf speed run rank

Sailonline has sparked the storm chaser in some of us. The challenge to clock the highest boatspeed has taken off. Although the speeds reached go far beyond the limits of the VO70 it is a good challenge.

 

The current ranking stands like this, for each name only the highest run is taken. (1) SWE54, with a bs of 68,7 knots (2) Tangosailing, with a bs of 68,6 knots (3) Wiz, with a bs of 68,6 knots (4) Nightmare, with a bs of 67,1 knots (5) PaulR, with a bs of 65,7 knots (6) Acmeracing, with a bs of 65,5 knots (7) Jeroen, with a bs of 64,4 knots

(8) Capella, with a bs of 64,1 knots (9) shearwater, with a bs of 64,0 knots (10) K3 with a bs of 62,3 knots (11) Musigny with a bs of 60,5 knots

Link to post
Share on other sites

Merkelig nok har dere gredd å lure med eit Diesel troll som meg også;)

Litt konkuranse er artig. Skulle registrere meg som StornokIII, men ein skrivefeil ga StotnokIII.

Har bare sittet som pasager under seil før. og må nok på arbeid før Målgang.

Men det kan jo vere litt morro også.

Lykke til.

 

Så du vil gå syd rundt Cuba.

Kan være like dumt det som noe annet.

Lykke til.

Link to post
Share on other sites

Ser foreløbig ut til at eg må slost mot å unngå sisteplassen. Har nå flere NM igjen enn med start. Litt artig når eg oppdaget hvilken vinkel eg burde ha på vind, og oppdaget værmeldinga. :) Mulig eg hadde valgt annerledes hadde eg sett det før :confused: Ligger på 375 av 377. Vi er 4 stk som går sammen. Såg du låg runt 20. Lykke til alle fra BP. :flag:

Redigert av nives (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dere får en fin tur rundt kysten :smiley: ,men fy fasan så langt fra Kingstown.

 

Takker. Slapp meg ned til over #100 og er på vei oppover nå når jeg ser hvor feltet sikter seg inn.

 

Performance plot gir deg en indikasjon på hvilken kurs en velger i forhold til vind. Fritt valg.

Redigert av jawik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...