Jump to content

Seil regatta på nett.


Capella

Recommended Posts

Samme her.. ser det har kommet flere nordmenn/kvinner til SOL i det siste.

 

Capella.

 

Hva er SOL ?

 

got it , det tok bare litt tid.

Sailing On Line

 

Denne landskampen, hvordan delta i den.

gjorde et forsøk på å melle meg in i SYC, men systemet funker vist ikke.

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Hei du Capella. God morgen. Vi må lirke oss mot nordøst - ca. 12-13 nm - for å gå klar av land mot natten. Vi mister nok litt fart på dette, men vinden dreier til vår (og alles) fordel utpå dagen.

 

 

Careka og Balder ligger rett bak oss i klynga :smiley: ,men må også komme seg nordøstover et stykke.

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

TWD 60 gr kl.2100 UTC

 

TWD 70 gr kl.1800 UTC

 

TWD 85 gr kl.1500 UTC

 

TWD 100 gr kl.1200 UTC

 

I dag fra nå til kvelden.

 

Dette burde holde, men vi må lirke oss nordøst :smiley:

 

 

Vespa (Svensken) som ligger NØ om meg har rette kursen, men klarer han å holde koken og nervene under kontroll.

 

Du ligger bra an med din kurs til å gå klar av neset. Jeg kommer til å sleppe meg noe tilbake i løpet av de neste timene så du får holde teten for Norge.

 

 

 

:lol: :lol: Svenskene leser vel dette de også.

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

God morgen careka. Da stiller vi alle på like vilkår. Jeg hadde ikke noe problemer med reg. på den tiden du nevnte dette. Muligens en Svensk buggggg.

 

Men nå må jeg jobbe litt i båten, den som teller i det virkelige livet :smiley:.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Ja VS er skikkelig seiling, der må man kunne reglene og ta sin straff hvis man gjør noe galt.

Her lærer man mye seiling.

Linja min er ikke så rask så systemet henger seg opp av og til. har bare 700kb og det er ikke bra nok.

Telenor klarer ikke å lever mer.

Venter på lokal aktør skal legge fiber, da skal det bli fart.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Det er virkelig timer, men du trenger jo ikke sitte foran skjermen hele tiden ;)

 

Jeg er i læringsfasen dette løpet, men lover å komme sterkere tilbake neste race =)

 

HAr forøvrig registrert meg som Capteinen

 

Men akkurat nå er det ikke så veldig spennende, er jo bare en liten flau bris jo!

Redigert av capteinen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

sitter dere i flau bris med bittelite fremgang og visjer som gale for denne tiendels knopen?? :lol:

unskyld :wflag:

Dette er det som kalles "trykk-knapp-seiling" her er det meste på automaten.

Jeg har vært bort i 4 timer, på fotball så båten har gått på vindstyring, tapte litt på det. men nå er det kompasskurs ned til tuppen av Cuba

Så det er lite med svetting, og lite smak av saltvann, men har du litt lyst til å vinne så må man jo prøve.

Kona spør også av og til hvordan jeg ligger an, og så gliser hu fælt hver gang jeg sier hvordan det går.

Alle har sine gleder. :lol:

 

Dette kan nok en motorbåt man også få til, så sett igang.

Det nytter ikke å stå på sidenlinjen å være missunelig. :cool:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

God morgen. Kan nesten ikke se den sitronen din. Vi har Brasil og Spania foran oss som kan bli en utfordring. Ja, ja og en haug med Svensker. Noen forslag...

 

Jeg har dreid østover. Så du får flytte deg litt og ikke skrape opp styrbord side :smiley:

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...