Honduras Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Det er jeg som er blind...fant det nå, måtte trykke på nøkkelen med streker over... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Noen nevner at de kanskje sender faktura... da blir det i hvert fall en i Hakkebakkeskogen som får min faktura, for man kan skrive en relativt fiktiv email-adresse i register-feltene Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
bjornak Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Tenker det er en del laserskrivere som går tomme for fargetoner på div. arbeidsplasser imorgen....https://baatplassen.no/i/style_images/BP_forum_standard/folder_editor_images/rte-emoticon.gif Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Nedlastingen har stoppet litt opp hos meg...overbelastning? Skulle ellers bare mangle at dette og alt av sjøkart kunne lastes ned gratis. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Dette er treige greier... Men det ser ut at det virker. Distansetabellen fikk jeg fint ned, men sliter litt med resten Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Bonus Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Da har jeg lastet ned 1, 2A og 2B. Gikk rimelig raskt. Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Det går .. men det går treigt men men jeg har god tid Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
jupan Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Må spørre om et sikkert teit, men for meg rimelig essensielt spm. Er avstandene i avstandstabellen i KM eller NM? Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 NM Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
Puffin Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Og hvordan går det med nedlastingen. Her er det stopp etter bind 1 Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Kan noen av dere som laster ned logge av litt så farten blir litt raskere tror vi belaster serveren deres hard nå Lagt til :Ferdig Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Seilaren Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Det putrer og går hos meg. Har fått ned tre filer nå.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
tom-ass Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Jeg driver med nr. 4. PC'n hang seg i sta, så jeg måtte restarte mitt oppi greia. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
jupan Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 her og. 1 er ferdig og de andre står og småkoker Sitér dette innlegget Link to post
emilskj Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Er på nr 4. Måtte starte 2A forfra igjen etter at den hang seg på 48 %, men det ser ut som den også kommer nå. Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
avsluttet Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 OIOi, jeg har sett gamle utgaver av den norske los, dette så jo mye bedre ut. Det er nokså sikkert, jeg kjøper bind 5 og har ombord. Sitér dette innlegget Link to post
milo Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Er snart ferdig med bind 4, bind 5 er ferdig. trenger ikke mere. nedlastingen går litt tregere nå, men oki. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Det høres jo veldig hyggelig ut om dette er lagt ut gratis, og jeg har en mistanke om at mye av prisen vi betaler for papirutgavene er kostnader for trykking og distribusjon. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Yepp, da fikk jeg bind 1 - 5 ombord på hardiskken. Har jo to bind allerede som papirutgave men det er kjekkt med pdf også... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
OT-flyktning Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Selv om jeg greide å registrere meg og greide å logge meg inn og går til avanserte kart så kommer det ikke noe opp jeg kan bruke til nedlastingen. Har prøvd både med FF og IE Ser ikke det ikonet "Norge i hvit på rødt" Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Funker nå. Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 25.November.2008 Link til dette innlegget Svart 25.November.2008 Det tok 2 timer og 49 minuter å få alt ned på disken . 589mb Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 25.November.2008 Link til dette innlegget Svart 25.November.2008 Tok en time 1 bind, 2a og 2b. Tusen takk Haha. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 25.November.2008 Link til dette innlegget Svart 25.November.2008 I bind 1 står det at den er ajour ut 2007. Kan det være at vi får lastet ned gratis en eldre utgave som ikke lenger er godkjent for de som har krav om å ha denne? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sjøtummel Svart 25.November.2008 Link til dette innlegget Svart 25.November.2008 I bind 1 står det at den er ajour ut 2007. Kan det være at vi får lastet ned gratis en eldre utgave som ikke lenger er godkjent for de som har krav om å ha denne? Den elektronske utgaven av DNL er litt spesiell ettersom den løpende oppdateres med rettelser og forandringer (disse legges inn som merknader). Dersom det bare er endringene for 2007 som er med så er det en årsgammel utgave ettersom 2008-rettelsene skal være lagt inn nå. Dog, bind 1 skjerdet ikke så mye med så det er kanskje lurt å ta en titt på et av de andre bindene. (2A eller 2B burde vel ha noen rettelser dette året). Likevel, det høres veldig rart ut om gamle utgaver legges ut i stedet for de ajourførte. Jeg har en mistanke om at noen har gjort en liten tabbe her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.