Jump to content

Prosjekt: Draco 1700st diesel

gangso

Recommended Posts

Sikker på at du fikk registeret helt rett? Om dieselpumpa er et hakk eller to feil starter den garantert ikke...

har fått bytta reima no og stilt den inn 100% så eg er sikker på at den er rett...

måtte til med to mann og slegge :D men fikk den av til slutt..

100% sikker på at all luft er ute av systemet?

nei de er eg ikkje.. men har skrudd av dyseslangene oppå toppen og da spruter de godt med diesel..

og eg har ikkje funne noke lufte skrue på diesel pompa.. så eg har bare skrudd av dyseslangene og kinna til der kom diesel..

husk at startgassen er mye mer brennbar/eksplosiv i forhold til hva motoren er beregnet for, nemlig diesel. Og den inneholder heller ikke smøremidler som er nødvendig for dieselpumpa.

Fin måte å herpe en diesel på

startgass har eg gjett opp :P

William Andrè

Uups!! Kom på en ting: Går ut fra at det er elektrisk stopp på denne, dvs at du stopper den med nøkkelen. I så fall er det nok et koplingspunkt på dieselpumpa der du skal ha strøm inn. Siden dette er en bilmotor er det vanlige at du skal ha pluss fra tenningslåsen inn her, dvs at motoren stopper når du slår av tenningen. Har du sett om du har noe slikt? Eller har du stoppwire?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...