Jump to content

Prosjekt: Draco 1700st diesel


gangso

Recommended Posts

god kveld :yesnod:

 

25092008004.jpg

 

som dåkke ser så er ikkje gulve mitt så veldig fint.

og lure på ka eg skal gjer med de? noken gode tips?

 

har lurt litt på med teppe i gulve men trur kansje de blir fort grisete og fult i sand og olje og sånne griserier.

liker ikkje så veldig godt den blandinga mellom svart og kvit, synst de blir formykje rett og slett i dinna båten,

men er helt tom for ideèr.

William Andrè

Link to post
Share on other sites

Pusse det med en pussemaskin og lakke det med oljemaling i en eller annen farge. Eller kjøpe belegg. Enten sånn som ser ut som gulv, eller dra på teppabo eller hva det heter. Der har du vinyl som ser ut som slik riflete aluminiuam som ofte er på lastebiler og busser. Dørkaluminium kalles det.

 

Eller skikkelige dørkplater, men det koster vel 2200 pr plate.

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

hei.

 

har ikkje fått gjort noke spesielt i båten idag desverre.

vart ikkje helt ferdi med eksosen så den har eg ikkje fått sendt på sveising.

 

holder på og tilpasse den sån eg skal sveise den. men håper og få den på sveising på onsdag eller torsdag.

 

her er eit bilde av den NYE reima.

 

dsc_0435.jpg

William Andrè

Link to post
Share on other sites

takk for gode ideer. men trur eg satser på teppe.

 

reiser på båtmesse i noen dager så blir ikkje oppdate før mandag :)

 

mandag reiser eksosen på sveising og så begynner eg med reima som eg fikk i dag :)

 

god helg :flag: :flag:

 

Siden du var litt usikker på det med teppe eller nytt gulv. I begge båtene jeg har vært eier av har jeg hatt båtteppe. Blir teppet skittent, er det ingen problem å riste det litt. Heller ikke spesielt dyrt med tanke på at du vurderer nytt gulv. Tror jeg betalte 320,- for halvannen m.

 

Lykke til!

Morgan 445 skjærgårdsjeep

Hurley 20 seilbåt

Link to post
Share on other sites

fikk propellen i dag. og vart veldi skuffa når eg skulle sette den på.

 

for de første så passer den ikkje innpå akslingen på dreve.

for de andre den er masse mindre en 15x15 propellane eg har.

for de tredje så går den feil vei!

 

ka skal eg gjer no ?

William Andrè

Link to post
Share on other sites

Du har to uker returrett på postordre kjøp. :cheers:

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

 

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

Link to post
Share on other sites

Da spørs det. Regelen gjelder vel strengt tatt bare i Norge. Du må sjekke hvilke betingelser du trykket "accept" på...... Om du har fått det du har bestillt er det nok kjørt. Dersom de har levert feil har du en sak. Dersom du har betalt med kredittkort kan du kanskje få litt hjelp derfra.

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

 

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

Link to post
Share on other sites

Det har vært stille lenge fra deg Gangso, håper at det ikke har gått helt galt for prosjektet ditt. Syntes det er spennende og følge med og flott at det finnes ungdommer som ikke bare sitter ved PCen. Håper du kun har kost deg i fin været og gode oppdateringer kommer snart. Lykke til

Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig!

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

endelig fått mote i gjenn og begynt på båten :P

etter masse komfirmant styr og tentamen og ditt og datt måtte eg bare få fingrane i gang.

 

va ein slakk start i dag. tongt og kjedelig men de måtte bare gjerast vist eg skal få båten ut i nermaste framtid.

 

har vell sagt før i tråden at eksosen skulle på sveising men de har ikkje skjedd enda pga eg har ikkje gidda :P

men i morga reiser eg til mamma og stefaren min har heldigvis alu sveise aperat så eksosen er skrudd ut skjært til og klar til sveising.

 

ikkje noke tull dinna gangen :) kommer heim i gjenn mandag og da begynner eg på reima og ka trur dåkke skjær etter de? :) gjette konkuranse :D jippii :smiley:

Redigert av gangso (see edit history)

William Andrè

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...