Jump to content

Ny teakdørk og div. andre prosjekt på en W 8000


Finn Erik

Recommended Posts

Gratulerer med ny båt.

Har lest gjennom hele tråden din, og må si jeg ble imponert :flag:

 

Nydelig arbeid den dørken. God inspirasjon for meg også, nå som jeg er i ferd med å skifte dekket på Vista'n. Der ender jeg nok opp med 5 mm kebonybehandlede lønnestaver - limt med epoxi på 12 mm finer - istedet for teak, men arbeidet er jo det samme omtrent.

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

Takker for gratulasjoner og tilbakemelding ang.tråden..... Jo da, det er da en del ting som skal gjøres på den nye båten ( JoySea ) også, men det er ikke helt så mye som det som blei gjort på Belissimo. Liker å sette et personlig preg på ting, planer er gjort og en del er allerede kjøpt inn. Men som sakt så kommer jeg tilbake med det i en ny tråd.

Link to post
Share on other sites

Da har jeg så smått kommet igang med tråden om den nye båten.

 

Den nye tråden om min Windy 31 Tornado

 

Prøvde å legge inn en link mellom denne tråden og min nye, ser når jeg klikker på linken at det var misslykket...ønsket også å legge tilsvarende link inn i den nye til den gammle......er det noen som kan hjelpe meg å gjøre det evt. forklare hvordan det gjøres dersom det er mulig.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Forklar...... skjønner ikke helt hva du mener...

 

Jeg ønsket kobling mellom de to trådene for at jeg i enkelte innlegg henviser til min nye/gammle...... båt/tråd.

Jeg mente det da er smart, om en enkelt kunne finne den tråden det var snakk om. Det er ikke for at jeg selv enkelt skal finne tilbake til den.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 5 år senere...

Fantastisk resultat!!! Hva slags lakk fra Epifanes brukte du? 2 komponents?

 

Jeg lakker bordet på min windy med Epifanes, men ser at jeg ikke fikk dratt skikkelig ut med skumfordriveren. Tenker å pusse litt ned med vannslipepapir og forsøke med nytt lag epifanes...

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...