El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Røykvarsler? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 En propell. Eller er du ute etter noe mer? Så kjapt? Jeg blir impregnert! Mer? Det er ikke hvilken som helst propell da. Den er liksom verneverdig, sammen med det den sitter på... Tror ikke jeg sier mer i første omgang - dere er jo så skarpe... Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Propellen på Skibladner....? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Røykvarsler?Ahh! Her sitter jeg og tar med så lite som mulig for å gjøre det så vanskelig som mulig... Korrekt! Røyvarsler i imitert furu! Passer fint i båter med tilsvarende lys innredning. Fåes hos www.clasohlson.no for 139,- Artikkelnummer 32-3384. Har du sjekket varsleren i båten denne våren? Ikke det, nei. - Har du ikke varsler sier du? Hmm... Imidlertid anbefaler jeg en som varsler både optisk og ionisk - f.eks. artikkel nummer 32-3381 (Kjøpte meg en slik til Sjømannen sist jeg var innom Clas). Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Propellen på Skibladner....?Uffda... Skibladner går på skovler... Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Propellen er vel vridbar og 3-bladet, stemmer det? Sliter fælt med bakgrunnen. Et ørlite hint, da? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Propellen er vel vridbar og 3-bladet, stemmer det? Sliter fælt med bakgrunnen. Et ørlite hint, da?Du imponerer. Vridbar og 3-bladet stemmer. Hint? Hmm - hvordan kan jeg si det, uten å røpe for mye... Båtens historie skriver seg helt tilbake til 1954. I Danmark. Den går ikke i Danmark lengre... Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hahahahahahaha "Poseidon" - LCZV Jeg gremmes..... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hahahahahahaha "Poseidon" - LCZV Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Dette her da? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Men... - HVA er nå dette (Hvis noen tar denne like fort, blir jeg sur ) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Men... - HVA er nå dette (Hvis noen tar denne like fort, blir jeg sur ) små rustfrie ankerdram'glas' ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Og hva er dette: Dieselpåfylling. Synes jeg kjenner igjen fasongen på flensen fra motorsykkel tanker. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 små rustfrie ankerdram'glas' !Nei så steike! Hvordan klarte du den så kjapt? Sitter dere og titter over skuldra mi, eller? OK - jeg er sur og gidder ikke lage flere. :discuss Lagt til: Ble ikke så sur da... Egentlig hadde jeg tenkt å benytte denne oppgaven til å tipse om en side jeg tilfeldigvis ramlet over da jeg lette etter et foto å lage en oppgave av - Ankerdrammens Venner! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Dette her da? Rist foran vann-inntak.... Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Rist foran vann-inntak.... Det stemmer! Av edel årgang. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Dette er noe som en del ikke ser så ofte... Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 lakkert tredekk med "jukse-nat"? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 lakkert tredekk med "jukse-nat"?Jeg gir meg ende over! Natet tredekk er korrekt, men det er nok snakk om relativt ekte vare såvidt jeg kan bedømme. Også her snublet jeg over ei interessant side mens jeg lette etter passende foto. Hjemmesiden til Maren Louise hvor man blant annet finner ei svær side om Fjerning av nating - en video som viser en Multimaster med natekniv i bruk kan også lastes ned. En masse fine bilder. Tilsvarende finnes om legging av nating. Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Jeg gir meg ende over! Natet tredekk er korrekt, men det er nok snakk om relativt ekte vare såvidt jeg kan bedømme. Flott hjemmeside, jeg ble fintet ut av det manglende drevgarnet, som kunne gitt en mer ruglete overflate. Men bevares, den metoden som er skissert, blir både tettere, og penere, etter min mening. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Tar dere denne like lett som de forrige, da finner jeg meg noe annet å drive med... Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Bunnen av en Carlsberg ølboks? Men gi for all del ikke opp! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Men gi for all del ikke opp!Håh! Du trodde den var bankers, hva? Du er inne på rett spor, men svaret er ikke riktig! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Og så spyr eg deg: HVA er nå dette? Sitér dette innlegget Link to post
gaute76 Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Malerpensel !! hehe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.