Jump to content

Men... - HVA er nå dette?


Batdilla

Recommended Posts

Dieselpåfylling. Synes jeg kjenner igjen fasongen på flensen fra motorsykkel tanker.

 

Neida - det er bensin påfyllinga på en Suzuki 4 hk innebygd tank.

Det tenkte dere ikke på nei!!!!!!

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Er det en översiktbild över 'Bra-o-ha-grejjer-lådan' !??

sånt som kan komma til anvendning någon gang  i framtiden................. :lol:

Her er hele bildet og bilde det det en gang var.

 

BildeBilde

 

Innsprøytningspumpen til min gamle Perkins. Levert til overhaling og erklært ikke reparerbar. Returnert i deler sammen med ny komplett pumpe. Kostbar fornøyelse.  :lol:

 

Legg særlig merke til de gule fingrene fra oppvaskhansker som sammen strips forsegler alle rørtilkoblingene.  :crazy:

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

Enn denne da? Noen som tar denne før jeg får i meg kjøttkakene?

Bilde

Du har sikkert fått i deg middagen.

Jeg lurer på om det kan være en sånn kikkert som Lord Nelson satte for det blinde øyet.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

He, he..... Neida, det er bare det at jeg syntes det kunne være artig med en slik tråd, og så gikk det en f... i meg da alt ble gjettet omtrent før jeg fikk lagt det ut. Selv så ville jeg ikke hatt en sjans på noe av det.

Også dette er på rett spor, men det er ikke 7-up. Heller ikke Tuborg, Heineken eller Sprite. Dere får titte igjennom svarene jeg har gitt før. Det var en som var ganske nær... kommenterte det også i svaret mitt til ham... Dere sitter fast på denne?  :lol:

Kun en mulighet. Båtdilla har lært seg å klippe/lime i MS-Paint :lol::crazy::lol: :lol: :lol: :lol:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Denne er kun for feinschmeckere alá El Alfarez's kaliber. Ikke noe for nybegynnere...

Hva er det Dilla har dratt fram nå da? :lol:

 

Bilde

Moro dette.

Et skud i tåken: Kan det være en del av en danskebysse :crazy:

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...