Jump to content

Men... - HVA er nå dette?


Batdilla

Recommended Posts

En propell. Eller er du ute etter noe mer?

:confused: Så kjapt? Jeg blir impregnert! Mer? Det er ikke hvilken som helst propell da. Den er liksom verneverdig, sammen med det den sitter på... Tror ikke jeg sier mer i første omgang - dere er jo så skarpe...
Link to post
Share on other sites

Røykvarsler?

Ahh! Her sitter jeg og tar med så lite som mulig for å gjøre det så vanskelig som mulig... :confused: Korrekt! Røyvarsler i imitert furu! Passer fint i båter med tilsvarende lys innredning. Fåes hos www.clasohlson.no for 139,- Artikkelnummer 32-3384. Har du sjekket varsleren i båten denne våren? Ikke det, nei. - Har du ikke varsler sier du? Hmm... Imidlertid anbefaler jeg en som varsler både optisk og ionisk - f.eks. artikkel nummer 32-3381 (Kjøpte meg en slik til Sjømannen sist jeg var innom Clas).

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Propellen er vel vridbar og 3-bladet, stemmer det? Sliter fælt med bakgrunnen. Et ørlite hint, da?

Du imponerer. Vridbar og 3-bladet stemmer. Hint? Hmm - hvordan kan jeg si det, uten å røpe for mye... Båtens historie skriver seg helt tilbake til 1954. I Danmark. Den går ikke i Danmark lengre...
Link to post
Share on other sites

små rustfrie ankerdram'glas' !

Nei så steike! Hvordan klarte du den så kjapt? Sitter dere og titter over skuldra mi, eller? OK - jeg er sur og gidder ikke lage flere. :discuss

 

Lagt til: Ble ikke så sur da... :cheers: Egentlig hadde jeg tenkt å benytte denne oppgaven til å tipse om en side jeg tilfeldigvis ramlet over da jeg lette etter et foto å lage en oppgave av - Ankerdrammens Venner!  :confused:

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

lakkert tredekk med "jukse-nat"?

Jeg gir meg ende over! Natet tredekk er korrekt, men det er nok snakk om relativt ekte vare såvidt jeg kan bedømme. Også her snublet jeg over ei interessant side mens jeg lette etter passende foto. Hjemmesiden til Maren Louise hvor man blant annet finner ei svær side om Fjerning av nating - en video som viser en Multimaster med natekniv i bruk kan også lastes ned. En masse fine bilder. Tilsvarende finnes om legging av nating.

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Jeg gir meg ende over! Natet tredekk er korrekt, men det er nok snakk om relativt ekte vare såvidt jeg kan bedømme.

Flott hjemmeside, jeg ble fintet ut av det manglende drevgarnet, som kunne gitt en mer ruglete overflate. Men bevares, den metoden som er skissert, blir både tettere, og penere, etter min mening.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...