Jump to content

Men... - HVA er nå dette?


Batdilla

Recommended Posts

Såvidt jeg kan se, er det fremdeles to uløste oppgaver - den med påfyllingen og den som El Alfarez trodde var bunnen av en Carlsberg boks... :blush:

Etter iveren ti Båtdilla ser jeg et par muligheter: Han har fått nytt digital kamere, pc el.l.

Båten er helt klar for sjøsetting og venter på kranbil, trenger noe å fordrive tiden med mens han rir av abstinensene... :lol: :lol: :lol:

 

Men ellers en artig tråd på plassen..

Kan det være ne 7-UP, en kald en ????

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

jag ger opp........................jag trodde den skulle vara svår...GRATTIS JENS !

Må innrømme at jeg periodevis reiser mye med Bastøferga. Har klippekort og gjør 50 - 75 overfarter i året.  :blush:

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

Etter iveren ti Båtdilla ser jeg et par muligheter:

He, he..... Neida, det er bare det at jeg syntes det kunne være artig med en slik tråd, og så gikk det en f... i meg da alt ble gjettet omtrent før jeg fikk lagt det ut. Selv så ville jeg ikke hatt en sjans på noe av det.

Kan det være ne 7-UP, en kald en ????

Også dette er på rett spor, men det er ikke 7-up. Heller ikke Tuborg, Heineken eller Sprite. Dere får titte igjennom svarene jeg har gitt før. Det var en som var ganske nær... kommenterte det også i svaret mitt til ham... Dere sitter fast på denne?  :blush:
Link to post
Share on other sites

.....Også dette er på rett spor, men det er ikke 7-up. Heller ikke Tuborg, Heineken eller Sprite. Dere får titte igjennom svarene jeg har gitt før. Det var en som var ganske nær... kommenterte det også i svaret mitt til ham... Dere sitter fast på denne?

Hvis det ikke er BUNNEN på en Carlsberg-boks så er det TOPPEN på en sådan, bare opp-ned!  :blush:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...