function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Ryfylketreffet 2009


Seilaren

Recommended Posts

Går litt tregt med påmeldinger nå. Jeg vet at det er veldig mange aktive medlemmer fra Rogaland her på forumet, så meld dere på før jeg begynner å spamme dere på IM.. :lol:

Dette er det vi i speideren kaller frivillig tvang.. :smash:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Ser det stadig kommer inn noen påmeldinger... Det er bra :flag:

 

Men kan dere som bare skriver fornavn også skrive inn nicket i påmeldingen, slik at vi vet hjem det er.

Nå er det både en Johnny og en Kjetil påmeldt som vi ikke vet hvem er. Kan dere si hallo i denne tråden..? :smiley:

 

Ørjan som er påmeldt er Sleipner93, og Bjørn er Bjornbg. De kjenner jeg fra før.. :yesnod:

 

 

 

Forresten, noen av dere som har sett på TV Aftenbladet de siste dagene? Ryktene sier at den grønne båten min, med meg ombord er det store pauseinnslaget der. De har filmet meg når jeg tøffer avgårde utfor Jåttå, men jeg har ikke sett det selv.. :diving:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Hei

Kjenner en av produsentene i aftenbladet, skal høre om ikke de kan sende meg snutten av deg, slik at du kan få den.

Visst du er intressert, vet ikke hvordan det er med Copyrights og sånn men

 

Angående Ryfylke treffet er det bedre å melde seg på og melde seg av senere, enn å komme uanmeldt ? tenkte litt på planleggingen deres.

Litt uavklart ennå, blir bare uansett dagstur tenker jeg men

Link to post
Share on other sites

Angående Ryfylke treffet er det bedre å melde seg på og melde seg av senere, enn å komme uanmeldt ?

Bare meld deg på, og skriv et forbehold i kommentaren.. :yesnod:

 

Ser på Tv Aftenbladet sine sider at de skal ha 400kr for kopi av en sending. Så mye er ikke et 2 sekunders klipp verd. Men hvis du ordner noe kostnadsfritt så er jeg selvfølgelig interessert.. :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Dette blir et skikkelig stort treff!!! :flag: :flag:

 

Jeg begynner nesten å bli litt beskymret for om jeg klarer å underholde en så stor flokk med båtfolk.. :sweat:

Så alle står fritt til å planlegge kjekke aktiviteter. Noen har sikkert en slakkline, andre en ball.. :wink:

 

Det hadde jo vært gøy med noen premier også (vi kan ikke ha puffet ris som premie hvert år..) Muligens noen av dere jobber en plass dere kan få tak i noen premier..?

 

Har alle BP vimpel? Vi kan jo forsøke å få til noe felles innkjøp av vimpler til treffet.. :sailing:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jeg begynner nesten å bli litt beskymret for om jeg klarer å underholde en så stor flokk med båtfolk.. :sweat:
Kan jo handle inn litt flere poser med puffet ris :lol: :lol: :lol: Uffda, kunne ikke dy meg, beklager :blush:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Er det lov å bare stikke innom for en dag også? Vi har foreløpig bare en Askeladden Invader og er en familie på 4 stk, så overnatting i båten fungerer dessverre ikke så bra der :sad: Men om vi får muligheten til å dra innom for å bli kjent med noen av baatplassen folket så hadde jo det vært hyggelig om vi får sjangs til det. :smiley:

Vi er for øyeblikket i gang med et mulig båtbytte, men den båten er ikke så veldig mye større den heller, er en Askeladden 605 Explorer, men er jo ikke så god soveplass for 4 stk i den heller, men det går vel til nøds.

Men håper jo at det er åpent for at folk kan stikke innom bare for en dag også og ikke er forpliktet til å være der hele helga.

 

Er det andre som har mindre enn 20 fot som skal ta turen til treffet eller er det bare de med stor båt som drar dit?

Link to post
Share on other sites

Er det lov å bare stikke innom for en dag også?

Ja, jøss. Det må dere bare gjøre :flag:

Bare hygglig dersom flere med mindre båter vil ta turen innom en dag. Lørdag er vel mest aktuelt.. :fishing:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Er det lov å bare stikke innom....

Er det andre som har mindre enn 20 fot som skal ta turen til treffet eller er det bare de med stor båt som drar dit?

 

Beklager, men dette er et treff for 45+ fot. Så Seilaren bare arrangerer dette for oss "Stor Folk" :lol:

Tuller selvfølgelig! :wflag:

 

Alle er velkommne! :smash:

Link to post
Share on other sites

Dette blir et skikkelig stort treff!!! :flag: :flag:

 

Jeg begynner nesten å bli litt beskymret for om jeg klarer å underholde en så stor flokk med båtfolk.. :sweat:

 

.... og jeg begynner å lure på hvordan det skal gå an å presse så mange båter inn i det hullet, og samtidig ha adkomst til land.

Men det kan bli en interessant fortøyningsøvelse :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...