function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Ryfylketreffet 2009


Seilaren

Recommended Posts

Regner med at han ikke får sove i båten heller (det ble for varmt hjemme så han skulle sove i båten, sa han) så da blir han vel sittende foran laptopen.

 

Hvordan kunne du vite det? :eek:

:lol:

 

Har forresten ikke fått bildene ennå...

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Var ikke så mange bilder jeg hadde, men her kommer de i alle fall:

 

img_2623.jpg

Fint vær for soling på Ryfylketreff :-)

 

nabobaaten.jpg

Vindskjermene mine

 

andre_baater.jpg

 

grilling.jpg

Felles bespisning på lørdag kveld

 

grilling_ii.jpg

 

grilling_iii.jpg

 

grilling_iv.jpg

 

sola_som_gikk_ned_i_kveld.jpg

Så ble det kveld, og natt etter hvert

 

erling_paa_kaien.jpg

På søndag måtte vi innom å ha ei "duggfrisk" hos Erling før vi satte bauen sørover mot Sandnes

 

paa_vei_hjemmover_etter_ei_duggfrisk.jpg

Fra buøysund --> Erling --> Sandnes neste.

 

Nok en gang, takk for et hyggelig treff, med mange hyggelige folk. Håper våre hekkbølger treffes igjen :-)

 

Treffgeneral: Vimpel bet. Og bra jobbet!

 

Mvh

Onkel Ove og gjengen i Nidelven

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Flott at det ble et bra treff , da blir kanskje dette en årlig tradisjon :fishing:

 

Vi måtte dessverre kaste inn håndkleet i år også, båten er solgt og fruen er dags ventende.

Vi får satse på deltakelse til neste år, i ny båt og med ei lita tulle på snaut året :smiley:

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Søndag fikk jeg låne masten til "skage" og fikk tatt noen bilder fra treffet i fugleperspektiv.

 

hdp_0065.jpg

 

hdp_0067.jpg

 

hdp_0069.jpg

 

hdp_0071.jpg

 

hdp_0072.jpg

 

hdp_0073.jpg

 

hdp_0076.jpg

 

hdp_0079.jpg

 

hdp_0088.jpg

 

hdp_0091.jpg

 

hdp_0096.jpg

 

hdp_0100.jpg

 

hdp_0104.jpg

 

hdp_0105.jpg

 

Har masse mer bilder, men det er stort sett av de samme tingene. :yesnod:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Ble stoppet av tåke på vei fra Ryfylke til Sunnhordland så jeg fikk en kjapp tur innom videoredigerings PCen :cool:

 

Her er testen av oppblåsbar vest fra Ryfylketreffet:

Skage nevnte at han hadde falt i sjøen under seiling med en lignende vest og den hemmet bevegeligheten ganske mye, såpass at det var vanskelig å komme seg opp i båten eller gjøre noe som helst. Min erfaring fra denne testen sier at det helt sikkert er riktig men samtidig så så jeg at både flyteevne og flytestilling var svært god. Vesten ble hardt oppblåst og strammet godt rundt halsen.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...