Jump to content

Prosjekt: Magnum sin With 12 med 25(32)hk Tohatsu =)

Magnum Racing

Recommended Posts

Etter ei stund med kjøring sprakk det litt på akterspeilet;

DSC01569.jpg

DSC01572.jpg

slipte ned. Det viste seg at der hadde vært hull, som hadde blitt fikset på en utrolig dårlig måte av eldre eiger.

DSC01578.jpg

Støypte med glassfiber:

DSC01580.jpg

DSC01581.jpg

Sparklet over glassfiberen, og pusset ned.

DSC01588.jpg

DSC01590.jpg

Og til slutt maskerte for å lakkere:

DSC01593.jpg

Har lakkert ferdig, men har visst glemt å ta bilder av det. Båten er på sjøn igjenn nå, og blir brukt MYE! =)

Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =)

Har en forferdelig nyhet å komme med:

Motoren er nok enten skjært eller så er lagera i motoren ødelakt.

Under kjøring hørte jeg plutselig piping(akkurat som den holdt på å skulle skjære seg), jeg skrudde av motoren for å kjøle den ned. en del minutter senere drog jeg rundt starteren, den startet med en gang, men jeg hørte bare masse romling så jeg skrudde den av og padlet innigjen.

Det er helt forferdelig når 1+års arbeid går i vasken!!

Satser på forsikringen dekker dette!!

Ja, får gjer det :)

Har hatt det utruli(!!!!) fint når båten har vert på sjøn da!! Brukt båten i ALL slaks vær! var ute å kjørte i pøsregn helt til det til slutt berre var jeg som satt igjenn i båten(en etter en ville inn igjen på land) ;) og motoren har gått som ei klokke hele tiden! mange jeg har møtt på har trudd det var en firtakter fordi den bråker så lite!

Skal fikse litt på båten også når den skal opp en tur :)

Ja, får gjør det :)

Har hatt det Veldig gøy når båten har vert på sjøen da! Brukt båten kvar dag untatt 5eller 6dager! i all slaks vær! En dag var vi ute å kjørte i plaskregn, og til slutt var det bare jeg som satt igjenn i båten:) kjørte en etter en inn til land. motoren har også gått som en klokke!

flere folk jeg har møtt på som har trudd det var en firtakter pga. den går så stilt!

Skal fikse litt på båten også når den er oppe.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...