Magnum Racing Svart 8.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Båten gjør nå 31gps knop med meg i og 30,5 med en kompis også oppi. Dette i skvalpesjø med kvitskum. OG 9,9x11 propell. Noen som har en 12" eller 13" propell til meg?? Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
andk Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 så du trimmet den? Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 9.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 jepp, fekk ny pakning med dal-z på forumet her, men er bare å skjære ut en ring av den gamle! Laget til denne, jeg=) : http://www.diskusjon.no/index.php?session=...1136909&hl= Har også hatt båten på land og fikset noe, legger ut bilder i morgen. Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
Magnum Racing Svart 9.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 Etter ei stund med kjøring sprakk det litt på akterspeilet; slipte ned. Det viste seg at der hadde vært hull, som hadde blitt fikset på en utrolig dårlig måte av eldre eiger. Støypte med glassfiber: Sparklet over glassfiberen, og pusset ned. Og til slutt maskerte for å lakkere: Har lakkert ferdig, men har visst glemt å ta bilder av det. Båten er på sjøn igjenn nå, og blir brukt MYE! =) Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
Magnum Racing Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Har en forferdelig nyhet å komme med: Motoren er nok enten skjært eller så er lagera i motoren ødelakt. Under kjøring hørte jeg plutselig piping(akkurat som den holdt på å skulle skjære seg), jeg skrudde av motoren for å kjøle den ned. en del minutter senere drog jeg rundt starteren, den startet med en gang, men jeg hørte bare masse romling så jeg skrudde den av og padlet innigjen. Det er helt forferdelig når 1+års arbeid går i vasken!! Satser på forsikringen dekker dette!! Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
Noflow Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 4 knops økning på å bytte en pakning er da absolutt ikke dårlig :P kjipt dette med motoren altså, har vel tenkt å åpne den en av de nærmeste dagene nå da? Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 forsikring:?? tvilsomt... Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Fann ut at forsikringa ikkje dekker det =/ Nja... får se om jeg gidder! Blir vel enten 0båt resten av sommeren eller så lager vi til et nytt speil beregnet for kortstammet motor å setter på en suzuki 9,9(15) 4stroke jeg har... får se Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
meldaln Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Vældi tamt de me tohatsu'n, men ting kanj fort skje. 1 års arbe rætt i dass e jo tamt. Sætt på suzuki'n, så hi du vel båt ræstn tå såmmern Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Ja, får gjer det :) Har hatt det utruli(!!!!) fint når båten har vert på sjøn da!! Brukt båten i ALL slaks vær! var ute å kjørte i pøsregn helt til det til slutt berre var jeg som satt igjenn i båten(en etter en ville inn igjen på land) ;) og motoren har gått som ei klokke hele tiden! mange jeg har møtt på har trudd det var en firtakter fordi den bråker så lite! Skal fikse litt på båten også når den skal opp en tur :) Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
Magnum Racing Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Ja, får gjør det :) Har hatt det Veldig gøy når båten har vert på sjøen da! Brukt båten kvar dag untatt 5eller 6dager! i all slaks vær! En dag var vi ute å kjørte i plaskregn, og til slutt var det bare jeg som satt igjenn i båten:) kjørte en etter en inn til land. motoren har også gått som en klokke! flere folk jeg har møtt på som har trudd det var en firtakter pga. den går så stilt! Skal fikse litt på båten også når den er oppe. Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
andk Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 den suzukien kommer til å bli nedtur...skru opp motoren og fiks den. Legg ut en link her på baatplassen og spør om hjelp, legg ut bilder, så er det mang en motorspesialist som hjelper deg..hvis ikke du vil det, gir jeg deg 1000 kr for motoren:) Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 16.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 blir nok fixing ja! den er verdt sååå mye mer enn en 1000lapp! Har sett og hørt mange 25hk tohatsu, men ingen, INGEN har gått så fint som denne! Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
meldaln Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 Er ute etter nytt prosjekt jeg også nå, så hvis motoren er for salg, må du si ifra uansett pris og stand kan gi litt mere enn 1000 Er sikkert verd å fixe den for deg da Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 16.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 hehe, tror jeg fixer den selv ja :) men jeg vet kanskje om en suzuki 30hk som er skjært.. en kompis sin.. om du er interessert Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
meldaln Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 hør gjæne me han, vet du års mod på den ? Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 16.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 hmm... den er noen år... den mørkegrå modellen med "gull"skrift. Var ikke de 3-sylindret? Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
meldaln Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 så gammel å ja, tenkt på nå nyar æ egentlee. helst fra 1995 å oppåver Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 16.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 han hadde visst solgt den for et par uker siden.. Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
meldaln Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 åja, kjæm vel fleir ska du sjå. Legg jo ein del motora på finn.no å Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 kor går de me Tohatsu'n ? Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 26.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 uff, har ikke orket å ta båten på land ennå.. men har snakket med mc-deler på vartdal, og motoren får nye lager der inne! :) Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
meldaln Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 får håp de bli grettj da Sitér dette innlegget Link to post
Magnum Racing Svart 5.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Båten blir tatt opp om bare en time :) Men det er ikke sikkert det blir gjort noe med motoren før om en uke pga jeg skal på skoletur til polen(konsentrasjonsleirer osv) :) Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
meldaln Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Veit du ka som må gjørrås me motorn da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.