soc Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Hvis man vil ha en representativt tråd bør man unngå å mobbe de som av en eller annen grunn bruker det man mener er mye penger på vinterlagring. Link to post
Tskjei Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Synes ikke det er vilt, jeg vet om mange som betaler det dobbelte av dette. Ser av tråden at det er vanlig å kommentere på hvor dyrt man synes alle andre gjør det for så å fortelle hvor billig man gjør det selv........... Hadde vært fint om du hadde skrevet hvilken båt det er snakk om :) Priser er jo avhengig av størrelse motorer osv ;) Link to post
sap_2000 Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Båttypen står i signaturen... Sent using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
Nærsnes Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 I mitt tilfelle gjelder det en Marex 370 med en D6 435 på strak aksel, jeg gjorde alt selv på min forrige båt (Marex 350 m/D6 og drev) og da opplevde jeg at det ble fuktig om bord i løpet av vinteren selv om jeg hadde god lufting. Jeg hadde tømt båten for alle puter etc, men det ble litt jordslag på gardinene. Dette tok jeg ikke sjansen på da jeg kjøpte helt ny 370 i sommer. Link to post
Goodspeed Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 5 750 for utendørs lagring (inklusive løft opp og ut, krybbe og spyling) i Oslo/Fornebuområdet. Da tok jeg vinterkonservering og tildekking selv. Det er altså en 20-fots skjærgårdsjeep med 115 hk utenbords. Jeg er ikke medlem i den aktuelle marinaen. Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Tskjei Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Med andre ord er dette en 37 fot? med stor diesel som da selvfølgelig er dyrt å ha inne og dyrere service. Da blir prisen ikke ille når man ser på det. ca 700kroner pr kvadrat for lagring. Link to post
Draco24styling Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Ikke ment som noe nedrakking i det hele tatt. Og bra at en er med på å støtte opp på norske bedrifter. Men synes fortsatt at det blir stvt å betale 49000 kr bare for opplag. Norske båter er best! Link to post
Nærsnes Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Hva man synes er dyrt eller billig blir jo veldig relativt og kan måles ut i fra et hav av forskjellige forutsetninger.............. Link to post
Tskjei Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Helt enig Nærsnes! Noen har råd til å sette ting bort og har kanskje ikke tid til å gjøre alt selv.Det skal jo ikke ta bort gleden av å kunne være på sjøen uansett. Er man av den typen som meg som koser meg med å fikse det meste selv, så sparer man noen kroner men det er mest for kosen Link to post
BåttenEven Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Kr 8.000,- for 28 fot motorseiler i oppvarmet lokale med fri tilgang for arbeid hele vinteren. mvh tuffff Hei Tufffff, hvor er dette? kan flere bruke dette tilbudet ? Mvh Even Link to post
pipe Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Som første års medlem av hagebåt foreningen så blir denne posten særdeles billig i år.Har dog brukt en slump på båten i form av ny motor så båtbudsjettet er sprengt i år igjen.Desverre rakk i tiden til med å få ferdigstilt dette prosjektet men målgang nærmer seg. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn