Jump to content

Hvor mye betaler du for vinterlagring og service av din båt?


Slacky

Recommended Posts

Synes ikke det er vilt, jeg vet om mange som betaler det dobbelte av dette. Ser av tråden at det er vanlig å kommentere på hvor dyrt man synes alle andre gjør det for så å fortelle hvor billig man gjør det selv...........

Hadde vært fint om du hadde skrevet hvilken båt det er snakk om :) Priser er jo avhengig av størrelse motorer osv ;)

Link to post
Share on other sites

I mitt tilfelle gjelder det en Marex 370 med en D6 435 på strak aksel, jeg gjorde alt selv på min forrige båt (Marex 350 m/D6 og drev) og da opplevde jeg at det ble fuktig om bord i løpet av vinteren selv om jeg hadde god lufting. Jeg hadde tømt båten for alle puter etc, men det ble litt jordslag på gardinene. Dette tok jeg ikke sjansen på da jeg kjøpte helt ny 370 i sommer.

Link to post
Share on other sites

5 750 for utendørs lagring (inklusive løft opp og ut, krybbe og spyling) i Oslo/Fornebuområdet. Da tok jeg vinterkonservering og tildekking selv. Det er altså en 20-fots skjærgårdsjeep med 115 hk utenbords. Jeg er ikke medlem i den aktuelle marinaen.

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370

Link to post
Share on other sites

Helt enig Nærsnes! Noen har råd til å sette ting bort og har kanskje ikke tid til å gjøre alt selv.Det skal jo ikke ta bort gleden av å kunne være på sjøen uansett. Er man av den typen som meg som koser meg med å fikse det meste selv, så sparer man noen kroner men det er mest for kosen :smiley:

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...