Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen fredag 11.12.2009


Kjell E

Dette vil jeg være med på!  

94 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hvor mange av dere er det som tenker komme med båt?

Har veldig lyst å delta - tidligere år har desverre ikke passet, men kanskje i år .... ? :cheers: Vil i så fall komme med båt, men må kanskje fortøye i Vågen? Litt usikker på om vi kan fortøye ved Sukkerhusbryggen over natten? Noen som vet...

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Kan ikke du undersøke dette da Moosewine så får 3939 bestemme om det er interresant.

Jeg skulle gjerne stilt med båt men siden jeg bor i sentrum så blir det ikke like aktuellt for min del. Det har derimot vert kjekt hver eneste gang medlemmene stiller med båt, små og store!

Link to post
Share on other sites

Jeg er meget beroliget av Moosewines svar. Jeg er ikke den som går av veien for heftig tex-mex - men i desember måned er jeg i pinnekjøttmodus. Veldig mye i pinnekjøttmodus. Akevittmodusen derimot, den er helårlig. Veldig mye helårlig.

 

:cheers_wine:

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Dersom alle andre alternativ med fast land under beina faller bort, iallefall tidligt på kvelden :drink:

Vi kan jo ta skutene til en lun uthavn med egen laget julemat.......

:sailing: :sailing:

 

Grillhuset i Kollavågen burde være ledigt på denne årstiden......

Redigert av 880 (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Heisann,

 

Da har jeg fått følgende tilbud: Pinnekjøtt med påfyll kr 390, øl kr 49, aquaviten får vi også god pris på men han måtte regne litt på det. I tilleg får vi en flaske vin pr6 personer som står på bordet når vi kommer! 30 pers = 6 flasker vin gratis. Separat regning var ikke noe problem og vi kan sitte å drikke og skravle i lokalet til langt på natt :wink:

 

Jeg har snakket med LA3939 og han synes det var et bra tilbud, det synes jeg også, men er det noen synspunkter fra dere bør de komme her i løpet av et par dager!

 

Vi må også få ordnet en relativt bindene påmelding da det max er plass til 40 pers slik at vi kan få gitt beskjed om vi tar hele lokalet eller deler av det!

 

Restauranten heter Lille og ligger i nærheten av Hotel Norge...

 

Mvh Tor

.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...