Sande (exSkjælø) Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Hvor mange av dere er det som tenker komme med båt? Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Bonita I Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Hvor mange av dere er det som tenker komme med båt? Har veldig lyst å delta - tidligere år har desverre ikke passet, men kanskje i år .... ? Vil i så fall komme med båt, men må kanskje fortøye i Vågen? Litt usikker på om vi kan fortøye ved Sukkerhusbryggen over natten? Noen som vet... BONITA I Link to post
moosewine Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Jeg har kanskje mulighet til å ordne en god deal på Skibet siden jeg jobber der! Bare å si fra hvis dette er av interresse! . Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Kan ikke du undersøke dette da Moosewine så får 3939 bestemme om det er interresant. Jeg skulle gjerne stilt med båt men siden jeg bor i sentrum så blir det ikke like aktuellt for min del. Det har derimot vert kjekt hver eneste gang medlemmene stiller med båt, små og store! Link to post
liberty Svart 18.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2009 Hei jeg blir med i år også Link to post
Hans-Petter Svart 25.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2009 løfter den litt Link to post
JanB Svart 27.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2009 Huff da! Viser seg no at eg er dobbelbooka 11.12. Håpar det blir ein annan dag, sjølv om eg innser at eg har fleirtalet mot meg... Kva med dagen etter? 12.12? Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Kjell E Svart 30.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Nøsteboden - Bryggeloftet - Wessel - Holberg - alle fulle! Moosewine, har Skibet noe annet enn tex-mex? Kjører de tradisjonell julemeny i desember, for eksempel? Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
JGH Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Hrrrm , Tex-mex s utkonkurrerer lett norsk julemat. BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
moosewine Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Skibet har tradisjonell norsk julemat i julebordstida! . Link to post
880 Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Hrrrm , Tex-mex s utkonkurrerer lett norsk julemat. :nonod: Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Kjell E Svart 30.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Jeg er meget beroliget av Moosewines svar. Jeg er ikke den som går av veien for heftig tex-mex - men i desember måned er jeg i pinnekjøttmodus. Veldig mye i pinnekjøttmodus. Akevittmodusen derimot, den er helårlig. Veldig mye helårlig. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
880 Svart 2.November.2009 Link til dette innlegget Svart 2.November.2009 (redigert) Dersom alle andre alternativ med fast land under beina faller bort, iallefall tidligt på kvelden Vi kan jo ta skutene til en lun uthavn med egen laget julemat....... :sailing: Grillhuset i Kollavågen burde være ledigt på denne årstiden...... Redigert 2.November.2009 av 880 (see edit history) Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
JGH Svart 2.November.2009 Link til dette innlegget Svart 2.November.2009 11.12 utgår for min del, må på pakkebyttebesøk visstnok. BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Allan E Svart 4.November.2009 Link til dette innlegget Svart 4.November.2009 Prøv å legg en forespørel på http://www.mittoppdrag.no. Ser på nettavisen nå at en bedriftseier fikk et fint julebord. Link to post
Frøken Fryd Svart 8.November.2009 Link til dette innlegget Svart 8.November.2009 Er det noe nytt her? Har vi reserverrt? Link to post
moosewine Svart 8.November.2009 Link til dette innlegget Svart 8.November.2009 Venter på svar fra en annen restaurant, Skipet var fullbooket.... . Link to post
moosewine Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Heisann, Da har jeg fått følgende tilbud: Pinnekjøtt med påfyll kr 390, øl kr 49, aquaviten får vi også god pris på men han måtte regne litt på det. I tilleg får vi en flaske vin pr6 personer som står på bordet når vi kommer! 30 pers = 6 flasker vin gratis. Separat regning var ikke noe problem og vi kan sitte å drikke og skravle i lokalet til langt på natt Jeg har snakket med LA3939 og han synes det var et bra tilbud, det synes jeg også, men er det noen synspunkter fra dere bør de komme her i løpet av et par dager! Vi må også få ordnet en relativt bindene påmelding da det max er plass til 40 pers slik at vi kan få gitt beskjed om vi tar hele lokalet eller deler av det! Restauranten heter Lille og ligger i nærheten av Hotel Norge... Mvh Tor . Link to post
880 Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Hei moosewine. Dette var flott. Er med på morroa jeg, i år også Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ubåtfender Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Glimmrende arbeid Mossewine takker for det, da blir det Bp-julebord på oss likevel Da var det dette med forspiel da, noen forslag??? bloggen min Link to post
o.b.lix Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Restauranten heter Lille og ligger i nærheten av Hotel Norge... hvilken dag snakker vi - er det 11/12??? Link to post
moosewine Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 11.des er den dato jeg har fått beskjed om! . Link to post
o.b.lix Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Da kommer Obelix og Lillefix! Link to post
Skipper Worse Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Ja her er det bare å kjøre godt på! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn