o.b.lix Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Hjeltefjord Admiralinne Litt pirk men det er Hjeltefjord+1. Admiralinne er ukjent nick. Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Skjælø har meldt avbud. Hadde lyst å være med Håpet på at vi begge kunne ta fri fredag, seile til Bergen for så å gå på båtplass julemiddag lørdag, men så er jo middagen på fredagen... Da får vi det dessverre ikke til likevel, men ønsker dere andre en god middag og hyggelig aften Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Bonita I Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Har kjempelyst å få delta i år - men venter på en avklaring i løpet av helgen om "permisjon" innvilges. Når er siste frist for påmelding ?? BONITA I Link to post
Kjell E Svart 14.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 Det bør ikke herske noen tvil om at vi alle kan takke Moosewine for at vi får tak over hodet. Og noe i rognposen. Og ned i gullstrupen. Det har vært mange telefoner frem og tilbake, til diverse etablissement og mellom Moosewine og meg. Jeg kommer i alle fall til å gi mannen et glass voksenbrus når vi treffes. Når det gjelder påmelding og binding av denne er Moosewine i forhandlinger om en siste frist, Lille er selvsagt interessert i å ha et rimelig fast antall en tid før den 11, har jo med kjøkkenkapasitet og ting rundt det å gjøre. En av oss vil legge ut denne datoen når det er klart, og da gjelder det å hive seg rundt. Var ute med jobben i går kveld, men testet ikke pinnekjøttet, det var vår årlige pizzakveld som gikk av stabelen. Gnisten og jeg satt da og drodlet litt omkring at hadde vi holdt til i Stavanger hadde jo nattruten SANDES vært et naturlig samlingspunkt for båtfolk å møtes ombord i. Vi har jo M/S Bruvik her i Bergen, men kom ikke så langt at jeg tok kontakt med dem før Moosewine kom med gladmeldingen. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Bonita I Svart 14.November.2009 Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 Landlov og permisjon innvilget JIIPPIIIIIIIII - og henger meg på hvis enda mulighet. Bare som en liten "advarsel": Trenger kurs/opplæring/råd i radar/autopilot/plotter ........ og legger inn en "søknad" at dette blir HOVEDTEMA utover kvelden BONITA I Link to post
Lars O Svart 14.November.2009 Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 Flippover og whiteboard er allerede bestillt......... Lars O. Link to post
Bonita I Svart 14.November.2009 Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 gleder meg ... BONITA I Link to post
moosewine Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Da redigerer vi listen. Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen LA3939 Hpb70 Liberty 880 Bergen Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Ida Marie III Sumo Så da er vi blitt 23 stk påmeldte Har gitt foreløpig booking på 30 stk, så hvis det er noen flere er det bare å melde seg på! Mulig Sun Flyer kommer også, men disse trombonistene er ikke så kjappe i avtrekkeren . Link to post
Frøken Fryd Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Jeg har forstått det slik at galningen på Askøy prioriterer julebord i båtforeningen... Link to post
moosewine Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Er han på lista? Husker ikke nicket.... . Link to post
Dreamer Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Da redigerer vi listen.Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen LA3939 Hpb70 Liberty 880 Bergen Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Ida Marie III Sumo Så da er vi blitt 23 stk påmeldte Har gitt foreløpig booking på 30 stk, så hvis det er noen flere er det bare å melde seg på! Mulig Sun Flyer kommer også, men disse trombonistene er ikke så kjappe i avtrekkeren Hvis dere er blitt en mer enn planlagt, kan det komme av at Bergen er oppført to ganger .. Link to post
moosewine Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Såvidt jeg husker har han en meget hyggelig kone, så inntil kontrabeskjed lar jeg begge stå : ) . Link to post
Sun Flyer Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Før opp Sun Flyer òg. Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
moosewine Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Da redigerer vi listen. Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen LA3939 Hpb70 Liberty 880 Bergen Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Ida Marie III Sumo Sun Flyer Så da er vi blitt 24 stk påmeldte, kjapp reaksjon Sun . Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Ja dette skal bli "livve"!! Synd at det er så lenge til og så skjer det bare EN gang!! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Navnet på galningen er Ida Marie III Link to post
Bergen Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 (redigert) Såvidt jeg husker har han en meget hyggelig kone Kaptein Blondebill ble dermed så sjarmert at hun bestemte seg prompte for å stille Redigert 16.November.2009 av Bergen (see edit history) Link to post
moosewine Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen Kaptein Blondebill LA3939 Hpb70 Liberty 880 Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Sumo Sun Flyer 23 stk påmeldte. . Link to post
Ubåtfender Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Ja dette skal bli "livve"!! Synd at det er så lenge til og så skjer det bare EN gang!! Vel vi hadde jo denne ukentlige samlingen fra PB som falt i grus pga dårlig oppmøte da er det helt ok å ha samling 1 gang i året å få flere framøtte bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Jeg har bestemt meg for å nedprioritere arbeidsgiver fremfor båtplassen i år Link to post
o.b.lix Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Jeg har bestemt meg for å nedprioritere arbeidsgiver fremfor båtplassen i år Klokt valg i mine øyne! Kommer du med båten nå som Ida Marie trekker seg? (den trenger å røre på seg) Link to post
Frøken Fryd Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Blir nok ikke noe båt til byn siden jeg bor i sentrum. Men kansje obelix kommer med båten? Link to post
moosewine Svart 18.November.2009 Link til dette innlegget Svart 18.November.2009 Da ser det ut som om det har stabilisert seg på rundt 23 deltakere, drøyer den noen dager til i tilfelle noen etternølere før jeg gir endelig beskjed til restauranten. . Link to post
FENRIKSEN Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 er det for seint å melde seg på? 11. des ser det ut som om jeg har anledning. mvh j Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn