Laholm Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 Påmeldt!!! Laholm Link to post
moosewine Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 Da legger vi til FENRIKSEN og Laholm, da er vi 25 stk. Fortsat mulighet for noen flere! . Link to post
vannoverallt Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 11 desember kan ting tyde på at jeg kan, så jeg melder meg på. Link to post
Ubåtfender Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 11 desember kan ting tyde på at jeg kan, så jeg melder meg på. Dette kan blir ganske sosialt, dette liker vi bloggen min Link to post
Skipper Worse Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 Ja, dette kan bli en milepæl med mange flotte, svulstige taler og ordrike resolusjoner. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
moosewine Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen Kaptein Blondebill LA3939 Hpb70 Liberty 880 Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Sumo Sun Flyer FENRIKSEN Laholm Vannoveralt 26 stk påmeldte. . Link to post
Gnisten Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Admiralinnen mener at jeg for tiden har godt av å delta på dette arrangementet til til tross for at jeg for tiden kun er reder av en 14-fots robåt. Hva mener dere mine kjære åndsfrender og kjære Bergensere (under tvil Hordalendinger)? :-/ moosewine: Er det plass til en fortapt båtsjel til? .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Bonita I Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Admiralinnen mener at jeg for tiden har godt av å delta på dette arrangementet til til tross for at jeg for tiden kun er reder av en 14-fots robåt. ... Du må ta hintet fra Sjefen: Ønsker seg muligens en LITT større båt for å kunne nyte ALLE båtlivets gleder Men husk :Det er ikke størrelsen det kommer an på BONITA I Link to post
Frøken Fryd Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Admiralinnen mener... Det er allerede påmeldt flere admiralinner så her er det mulighet for å føre "+1" bak flere navn Link to post
moosewine Svart 21.November.2009 Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 (redigert) Gnisten er notert! Redigert 21.November.2009 av moosewine (see edit history) . Link to post
moosewine Svart 21.November.2009 Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen Kaptein Blondebill LA3939 Hpb70 Liberty 880 Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Sumo Sun Flyer FENRIKSEN Laholm Vannoveralt Gnisten 27 stk påmeldte. . Link to post
Laholm Svart 21.November.2009 Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 Hos oss er situasjonen en litt annen. Jeg meddelte generalen at jeg hadde meldt meg på, og fikk umiddelbart spørsmål om jeg trodde jeg fikk landlov på egenhånd. Jeg har modifisert søknaden og den er innvilget. Dermed kommer jeg medbringende general. (egentlig er hun vollmester, dvs ansvarlig for hus og hage, men kommandonivået er mer tilpasset den foreliggende titel) Laholm Link to post
asunde Svart 21.November.2009 Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 Eg blir med. Link to post
Kjell E Svart 21.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 (redigert) Etter mine kalkulasjoner skal vi da være oppe i 29 stykker, ny rekord i år som i fjor. Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen Kaptein Blondebill LA3939 Hpb70 Liberty 880 Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Sumo Sun Flyer FENRIKSEN Laholm +1 Vannoveralt Gnisten Asunde Dette ser jeg frem til! Mvh, Kjell Redigert 21.November.2009 av LA3939 (see edit history) LA3939 har endret brukernavn Link to post
Bonita I Svart 21.November.2009 Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 (redigert) Hvor mange som kommer med båt? Kan bli trangt rundt Zakken med BP-vimpler Regner med "Bonita" ankommer i 17.30-tiden ..... Redigert 21.November.2009 av Bonita I (see edit history) BONITA I Link to post
moosewine Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 17.30-tiden ..... Da forventer jeg ankerdram! 29 stk Plass til en til med mindre jeg skal høre om det er mulig å booke 40....? . Link to post
Bonita I Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Da forventer jeg ankerdram! Det har du fortjent, så den skal være klar BONITA I Link to post
Kmiland Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Jeg melder meg på også.. ikke akkurat vært så aktiv her nå.. men jeg blir truet med av Hpb70 .... håper det går bra? Link to post
moosewine Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Ask Lillefix Obelix Frøken Fryd + 1 Moosewine Hydrox + 1 Skipper Worse Bonita Bergen Kaptein Blondebill LA3939 Hpb70 Liberty 880 Lars O Hjeltefjord +1 Ubåtfender +1 Sumo Sun Flyer FENRIKSEN Laholm +1 Vannoveralt Gnisten Asunde Kmiland Da var 30 nådd som jeg har bestilt, men går sikkert bra med flere, må bare høre med restauranten. Tror max er 40, så hvis det er flere etternølere bør dere skynde dere å gi beskjed så skal jeg se hva vi får til . Link to post
Lars O Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 jeg blir truet med av Hpb70 boxing.gif . Det ble jeg også...... hva er det med den karen? Lars O. Link to post
Kmiland Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Hva kan vi si Lars.. det er vel bare best å gjøre som han sier... Redigert 22.November.2009 av Kmiland (see edit history) Link to post
Lars O Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Jaja....så lenge han henter og kjører meg hjem etterpå - kan han true så mye han vil....hehe. Lars O. Link to post
catano Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Hei.Jeg har ikke lest hele tråden, men dersom dato ble 11/12 og det er plass ønsker Catano med fru å bli med. Er vi med kommer vi til å ta med den flotte Kinabåten Adventure til beskuing og evt natt fest. mvh Catano Mvh catano Link to post
moosewine Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 OK, Catano, Jeg skal ringe restauranten i morra og utvide booking, satser på at det går bra! Blir litt av en gjeng dette! . Link to post
Frøken Fryd Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Tok helt av dette i år og det er igrunn ikke så rart, man ser jo at de som har vert med før også melder seg på så man kan trygt forvente en flott kveld. Er vi med kommer vi til å ta med den flotte Kinabåten Adventure til beskuing og evt natt fest. Dette var den som ble solgt på messen i fjor er det ikke, den er nå iallefall romslig nok Skal ikke se bort fra at vi kommer nedom og spretter en Hansa/Carlsberg i de flotte båtene! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn