Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen fredag 11.12.2009


Kjell E

Dette vil jeg være med på!  

94 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Admiralinnen mener at jeg for tiden har godt av å delta på dette arrangementet til til tross for at jeg for tiden kun er reder av en 14-fots robåt. Hva mener dere mine kjære åndsfrender og kjære Bergensere (under tvil Hordalendinger)? :-/ :cheers:

 

moosewine: Er det plass til en fortapt båtsjel til?

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Admiralinnen mener at jeg for tiden har godt av å delta på dette arrangementet til til tross for at jeg for tiden kun er reder av en 14-fots robåt. ...

Du må ta hintet fra Sjefen: Ønsker seg muligens en LITT større båt for å kunne nyte ALLE båtlivets gleder :wink::wink::wink: Men husk :Det er ikke størrelsen det kommer an på :sailing::sailing:

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Hos oss er situasjonen en litt annen. Jeg meddelte generalen at jeg hadde meldt meg på, og fikk umiddelbart spørsmål om jeg trodde jeg fikk landlov på egenhånd. Jeg har modifisert søknaden og den er innvilget. Dermed kommer jeg medbringende general. (egentlig er hun vollmester, dvs ansvarlig for hus og hage, men kommandonivået er mer tilpasset den foreliggende titel)

Laholm

Link to post
Share on other sites

Etter mine kalkulasjoner skal vi da være oppe i 29 stykker, ny rekord i år som i fjor.

 

Ask

Lillefix

Obelix

Frøken Fryd + 1

Moosewine

Hydrox + 1

Skipper Worse

Bonita

Bergen

Kaptein Blondebill

LA3939

Hpb70

Liberty

880

Lars O

Hjeltefjord +1

Ubåtfender +1

Sumo

Sun Flyer

FENRIKSEN

Laholm +1

Vannoveralt

Gnisten

Asunde

 

Dette ser jeg frem til!

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Ask

Lillefix

Obelix

Frøken Fryd + 1

Moosewine

Hydrox + 1

Skipper Worse

Bonita

Bergen

Kaptein Blondebill

LA3939

Hpb70

Liberty

880

Lars O

Hjeltefjord +1

Ubåtfender +1

Sumo

Sun Flyer

FENRIKSEN

Laholm +1

Vannoveralt

Gnisten

Asunde

Kmiland

 

Da var 30 nådd som jeg har bestilt, men går sikkert bra med flere, må bare høre med restauranten. Tror max er 40, så hvis det er flere etternølere bør dere skynde dere å gi beskjed så skal jeg se hva vi får til :smiley:

.

Link to post
Share on other sites

Tok helt av dette i år og det er igrunn ikke så rart, man ser jo at de som har vert med før også melder seg på så man kan trygt forvente en flott kveld.

Er vi med kommer vi til å ta med den flotte Kinabåten Adventure til beskuing og evt natt fest.

Dette var den som ble solgt på messen i fjor er det ikke, den er nå iallefall romslig nok :smash:

 

Skal ikke se bort fra at vi kommer nedom og spretter en Hansa/Carlsberg i de flotte båtene!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...