Jump to content

Båtliv på Mørekysten


Jawik

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

Det er nå lagt ut store flytebrygger i Brosundet, Ålesund sentrum. Ser ut som om det er langt støre bryggekapasitet enn det normalt er selv under båtfestivalen. Det har jo i flere år vært et ønske at disse skal komme på plass i god tid før båtfestivalen, så nå er det noen som har fått ting på stell. Så da er det bare å ta seg en tur!

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Jeg er født i Oslo, og bor i Oslo nå, men jeg vokste opp på Halsa, og var på speidertur på Baarsetøya for ca 30 år siden. Jeg drømmer om å komme meg dit med egen seilbåt en vakker dag. Jeg håper det blir flere bilder derfra. Mørekysten er vakker!

Link to post
Share on other sites

Var i Valldalen i helgen og med en smak av sommer på fredagen og søndagen. Må si at det ikke er noe særlig fritende å besøke Valldal så ofte med de prisene de forlanger og de fasilitetene de har å tilby på Valldal Marina. Det er vel det man kan kalle å prise seg ut av markedet.

Det er synd at det er sånn da Valldal i seg selv er en fin plass med alt man trenger i selveste bygda.

Link to post
Share on other sites

Da er eg på plass, men glemte kosten.

Ser ut som det er paraply som er tingen i syvde ?????

Ble motor med teltet oppe hele vegen.

Ser kun 1 stk. mast til på n/nø så det er vel jawiken?

 

Sjekka yr no og da ser det ut som det skal bli litt tørrere vær en tidligere varsla.

Link to post
Share on other sites

Da ligger vel Volfro trygt bak moloen. Været i går jagde meg hjem - pissblaut fra topp til tå. I skrivende stund ser været "bra" ut så jeg skal våge meg ut igjen om få strakser. Må bare få søvnen ut av gluggene :lol:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...

Merkelig stillt i denne tråden..

Flott båtvær på Møre i dag, men i går var dette realiteten i klungsvågen.

Ikke akkurat trangt om plassen i uthavnene :thumbsup:

 

sommerkos_i_klungsvaagen_28.04.12.jpg

 

Kjempemild vinter der det knappt nok har vært under 0 grader, og nå kom vinteren :giggle:

Det er liksom opp/ned att/fram osv.

Link to post
Share on other sites

Oi finnes denne tråden!? Synes ikke det bildet var særlig representativt for gårsdagen. Var ute ved Erkna fyr, vest av giske / vigra. Og så en tur innom Alnes Fyr på Godøya før grilltrangen kom og Ellingsøyfjorden ble besøkt. Tok en sving innom Skodebruene. Knallsol, kun havdønninger på yttersia og blankpolert inn ellingsøyfjorden :-) får se om det kommer noen bilder.O

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...