Jump to content

Årets båtentusiast 2009, roaldbj!


Ingar

Recommended Posts

Listen begynner å bli laaang - men bare må nominere 1 til

http://www.tilsjos.no/Pages/OmOss.aspx Sondre Paulsen

 

 

Dette er en fantatiske flott ungdom som VIRKELIG er engasjert i båt og båtliv.

Give him "FIVE HIGH" :yesnod:

 

Takk for nominasjonen Bonita! :smiley:

Hyggelig at du setter pris på arbeidet jeg gjør!

Jeg er veldig takknemlig.

 

Mvh tilsjos.no ved Sondre Paulsen.

Link to post
Share on other sites

Nominerer Trond Åsvoll for å ha seilt gjennom norøstpassasjen. Det kreves en vesentlig mengde entusiasme og kunnskap for å gjennomføre en slik tur.

 

Takk Sun Flyer.

 

Og God Jul til dere Alle.

 

:sailing:

Tidligere nick "De Cåsta".

Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy.

Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna.

Link to post
Share on other sites

Eg syns me framleis skal halda oss til BPs "eigne" folk. Utmerkinga bør gå til nokon som har utmerka seg det siste året i forum og/eller blogg med viktige innlegg. Med viktige meiner eg lærerike, inspirerande, entusiastiske, meiningssterke osb. Aktiv innsats for BP bør også kunna telja med. Nettopp det at "vanlege" båtentusiastar vinn, er det som gjer desse årelge BP-åringane så flotte. Kjendisar kan kårast andre stadar.

 

Mine kandidatar er alt på lista:

 

Submiss, for stor båtentusiasme og ein flott blogg som fortel om gledene ved båtlivet slik mange av oss opplever det.

 

Seilaren, for entusiasmen han formidlar, både som båtmann, seglinstruktør, sjøspeidar m.m. Og for hans flotte innsats for BP-treffet i Ryfylke (som vel no har blitt ein tradisjon).

 

Skal ikkje forundra meg om prisen i år går til Rogaland... :wink:

Redigert av JanB (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Synes listen for alt lang, og ber dermed om å bli strøket av listen sammen med Frk. Jensen som jeg nominerte men som aldri kom på listen av en eller annen grunn...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Å trekke seg er vel helt greit dersom en har en god grunn for det. Jeg ble nominert på "tulletråden" på OT-forumet og ble slettet der etter eget ønske. Men å trekke seg her, på denne seriøse tråden der seriøse kandidater konkurrerer, synes jeg ikke du skal be om. Ta det som en hedersbevisning at du i det hele tatt er nominert. Det betyr jo at noen har satt pris på det du skriver og står for. Du hindrer jo ikke at andre som etter din egen mening er bedre kvalifisert også blir nominert. Så får avstemningen avgjøre hvor høyt opp på listen du kommer.

 

Lars H.

stolt vinner 2003!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Tusen takk for nominasjonen dere tre som har trekt meg frem.

Jeg hadde ikke trodd det år, siden jeg ikke har hatt tid til å være like aktiv her på forumet som tidligere.

Da jeg gikk på videregående satt jeg på dette forumet i alle timene i stede for å jobbe. Resultatet av det ble stryk på biologieksamen. Men det er jeg egentlig glad for. For da fikk jeg et "friår" for å ta opp igjen faget. Og etter året har jeg vært så heldig å få jobbe på verdens kjekkeste arbeidsplass. Jobber på barneskole. Både skole og SFO. SFO har selvfølgelig båt som jeg er annsvarlig for, og tar elevene med på båtturer og gir 300 barn muligheten til å opplevet sjølivet! :flag:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jeg ba om at mitt kandidatur ble trukket i fjor, men anmodningen ble ikke etterkommet! :nonod:

Disse trådene har vært hektiske og det er ikke alltid lett å få med seg alt som blir skrevet. Så om du ikke ble slettet må det være årsaken.

 

Om mulig vil jeg gjerne trekke mitt kandidatur. Etter min mening er det andre som fortjener prisen langt mer enn meg.

Slutter meg til det Lars skriver. Alle de nominerte har i høyeste grad fortjent å være med.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...