Jump to content

Årets båtentusiast 2009, roaldbj!


Ingar

Recommended Posts

Da har jeg gjort min samfunnsplikt å avlagt stemme.. til den rette kandidaten.. :-)

 

og jaggu har jeg også fått en stemme gitt.. takk for den :)

Redigert av Ulv I (see edit history)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Jeg synes en båtentusiast skal ha en båt for å bli nominert jeg da, i min enfoldighet!

 

De som har vært med en stund her på BP, vet hva `Roaldbj` står for av sjømannskap og "know how". (Han har vel nettop solgt båten?

 

Syntes "Kve........ Mouche" burde holdt seg for god til å komme med slike kommentarer. :wink:

Link to post
Share on other sites

Jeg synes en båtentusiast skal ha en båt for å bli nominert jeg da, i min enfoldighet!

Da går jeg ut fra at du kan komme med en oversikt over hvilke kandidater dette gjelder? Jeg aner ikke hvilke som har båt eller ikke. Merkelig uttalelse.

Min stemme går til en som har bidratt positivt i en årrekke, roaldbj!

Link to post
Share on other sites

Akkurat den diskusjonen synes jeg vi kan legge død, om en kandidat for tiden er uten båt må da være helt irrelevant.

Kan være mange grunner til at man er i en slik situasjon, har sannsynligvis ingenting å gjøre med at entusiasmen over sjø og båt er borte. (snakker av 1. håndserfaring her...)

Link to post
Share on other sites

Var det noen som snakket om å ta ting litt for seriøst her? Nei, ironi er en vanskelig hund! Selvfølgelig er Roaldbj en meget verdig kandidat til å bli valgt til årets båtentusiast, men synes han "skylder" oss en forklaring på hvorfor han solgte og hva han skal kjøpe, synes ikke dere? :wflag:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Siden du spør, synes ikke noen er skyldige noen forklaringer på hvorfor man selger. Det har vel ikke du eller jeg noe med. Den dagen vi får vite det er når selgeren av båten skriver noe om det av fri vilje.

Absolutt hyggelig å lese hva folk kjøper seg av båt, men det stopper der.

 

Det her sklir helt ut...

 

Tilbake til topic, min stemme gikk til Jarle Andhøy. Står respekt av det han har gjennomført på det våte element, absolutt en båtentusiast. Like så med alle de andre på listen :flag:

 

Lykke til alle sammen

Link to post
Share on other sites

Siden du spør, synes ikke noen er skyldige noen forklaringer på hvorfor man selger.

 

Nei, det var ikke et spørsmål! Det var heller ikke særlig alvorlig ment, slapp av, pust langsom og gå ut og måk snø, det skal i allefall jeg før jeg smører skiene!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Mitt forslag er REM.

 

Bare måten han har delt "badeplattformprosjektet" med oss på, i bilder og utdypende forklaringer står det beundring av. Er ikke dette ihuga båtmannskap og utvist interesse for båt så vet ikke jeg. Og, samtidig er han ydmyk nok til å spørre og ta i mot råd underveis.

Link to post
Share on other sites

Var det noen som snakket om å ta ting litt for seriøst her? Nei, ironi er en vanskelig hund! Selvfølgelig er Roaldbj en meget verdig kandidat til å bli valgt til årets båtentusiast, men synes han "skylder" oss en forklaring på hvorfor han solgte og hva han skal kjøpe, synes ikke dere? :wflag:

 

Har han ikke en kajak da :flag:

 

Stemme er levert

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...