Jump to content

Årets båtentusiast 2009, roaldbj!


Ingar

Recommended Posts

Støtter også det Lars H skriver. Det er jo en hedersbevisning bare å havne på listen og alle er gode kandidater.

 

Må nok si jeg satt med en flau smak i munnen da jeg selv havnet på listen men det var ene og alene fordi Lano2 stod der og all sjauen rundt han.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Må nok si jeg satt med en flau smak i munnen da jeg selv havnet på listen men det var ene og alene fordi Lano2 stod der og all sjauen rundt han.

 

Når du trekker frem dette nok en gang, vil jeg heller si at det er en bismak med slike avstemminger i ettertid.... Merkelig at ikke voksne folk takler andre menneskers meninger og ytringer.

 

Jeg har en soleklar favoritt blant de nominerte, en som jeg ikke kan huske har skrevet noe negativt om andre. Og som har bidratt masse gjennom lang tid. Håper ikke han også trekker sitt kandidatur...

Link to post
Share on other sites

Når du trekker frem dette nok en gang...
Den saken blomstrer jo friskt i en annen tråd akkurat nå. Det jeg prøvde å si var at der kan jo være grunner for å trekke seg men det skal jo være en positiv ting å bli nominert.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Merkelig at Poseidon ikke er med, så jeg nominerer han også for og gjøre sjøen et tryggere sted å ferdes med å berike oss med sin kunskap.

 

Tidligere vinnere (+undertegnede) har karantene:

 

Entusiast 2003 Lars H.

Entusiast 2004 Poseidon

Entusiast 2005 Skipper Worse

Entusiast 2006 Walter_S

Entusiast 2007 Astor

Entusiast 2008 Hilmar II

Link to post
Share on other sites

Kvinnenes tur i år... :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...