Jump to content

Redningsselskapet vurderer å bytte logo


tom-ass

Redningsselskapet vurderer å bytte logo.  

386 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Jeg fikk følgende mail nå:

 

Redningsselskapet vurderer å endre sin logo, og vi ønsker din tilbakemelding på hvilken logo som passer best Du kommer nå til å få se tre forskjellige logoer, som vi ønsker du tar stilling til. Undersøkelsen tar ikke mer enn 3-4 minutter å besvare.

 

Forslag 1:

logo1_custom.gif

 

Forslag 2:

logo2_custom.png

 

Forslag 3:

logo3_custom.png

 

Dette er dagens logo:

redningsselskapet_stor.gif

 

Åpen debatt!

Redigert av tom-ass (see edit history)

Bygdetulling med båtførerbevis!

Link to post
Share on other sites

Jeg mener nå at det er alt for kostbart å bytte logo. Tenk på alle utgiftene det er med dette. Det være seg klær, klistremerker på redningsskøytene, brevark, osv.

 

Jeg støtter redningsselskapet, for den jobben dem gjør på sjøen, men jeg vil ikke være med å betale denne logo-byttingen! :nonod:

Bygdetulling med båtførerbevis!

Link to post
Share on other sites

Personlig synes jeg alternativene 1 til 3 fremhever det mantuanske korset vel mye. Det har jo vært tider hvor det nok har vært et poeng å redusere synligheten av dette symbolet i norsk sammenheng, og jeg mener ikke å antyde noe som helst, men jeg tror kanskje en del av den eldste garde fremdeles kan få assosiasjoner til dette symbolet som kanskje ikke er helt positive?

Link to post
Share on other sites

trenger man egen erfaring? holder det ikke å ha lest hva det kostet posten?

 

Som selvstendig næringsdrivende er du sikkert klar over at det kan være lurt, ja sågar helt genialt, å pådra seg en post av kategorien utgift så lenge denne har en motpost som heter inntekt? Joda, jeg vet hva ditt neste spørsmål er!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...