nimba Svart 27.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2018 Hei Kansje utgått post men svarer likevel , splitteren mener jeg var fra BT , manometeret kommer fra Ebay 1/8" tomme på gjengene både I splitter og manometer , funker framdeles Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
nimba Svart 27.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2018 Da har vi bestemt oss for å selge Nimbusen , så da ender nok denne historien her....Vil takke alle følgere , anbefalere, og skrytiusser for all oppmerksomhet I tråden , dere har gitt meg enormt glede og inspirasjon gjennom alle årene dere har fulgt prosjektet . Nå blir det litt små-reprasjoner og klargjøring framover vinteren så håper jeg på at nye eiere dukker opp til våren ? Tusen takk alle mann ! Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Vaagen Svart 27.September.2018 Del på Facebook Svart 27.September.2018 Etter å ha lest gjennom denne tråden, får jeg - akutt prestasjonsangst - lyst på båten.... Det er imponerende hva noen klarer! Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
SoBo Svart 27.September.2018 Del på Facebook Svart 27.September.2018 Takk for at du har delt med oss nimba dette har vært en kjempetråd for oss som liker prosjekter Lykke til videre i båtverden . Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Snikende skeptik Svart 27.September.2018 Del på Facebook Svart 27.September.2018 Vaagen skrev 42 minutter siden: Etter å ha lest gjennom denne tråden, får jeg - akutt prestasjonsangst - lyst på båten.... Det er imponerende hva noen klarer! Støtter denne 100%! Det er en god del her inne som virkelig tar seg tid til å vise og dokumentere alt det flotte dere gjør. @nimba du er virkelig en av disse Sitér dette innlegget Link to post
Vesterskog Svart 15.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2018 Er relativt ny her inne og ikke fått igjennom hele denne vanvittig innholdsrike tråden, men har allerede plukket opp noen tips og inspirasjon. Utrolig flott arbeid du har utført. Imponerende. En liten ting jeg gjerne vil spør om, det håndholdte e-bay tachometeret du har linket til relativt tidlig i tråden, hvordan var erfaringen med det? Tenker på dette: Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2020 Et av prosjektene som aldri ble noe av.... kansje noen andre kan bruke den ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=182433477 Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
fernanda Svart 31.Juli.2020 Del på Facebook Svart 31.Juli.2020 Hei. Takk for tipset, men jeg har lagt båten til salgs på finn.no, så nå er det slutt. https://www.finn.no/185673186 Var forresten i Bergen i fjor høst, sammen med en kompis og kikket på en 4004 som en kjenning av deg hadde. Nå ligger vi sammen med de rett utenfor Arendal. Har du kjøpt ny båt? Mvh Pål Henrik Fernanda/Vilje Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.