Jump to content

Prosjekt: "Nimbus 4000"

nimba

Recommended Posts

Da har vi bestemt oss for å selge  Nimbusen  ,  så da ender nok denne historien her....Vil takke alle følgere , anbefalere, og skrytiusser for all oppmerksomhet I tråden , dere har gitt meg enormt glede og inspirasjon gjennom alle årene dere har fulgt prosjektet .

Nå blir det litt små-reprasjoner og klargjøring framover vinteren så håper jeg på at nye eiere dukker opp til våren ?

Tusen takk alle mann !

Janita1.jpg.3bca786c294a19ac46f8e6a446648f3f.jpg

:sad::sad:

Vaagen skrev 42 minutter siden:

Etter å ha lest gjennom denne tråden, får jeg

- akutt prestasjonsangst

- lyst på båten....

Det er imponerende hva noen klarer!

Støtter denne 100%! Det er en god del her inne som virkelig tar seg tid til å vise og dokumentere alt det flotte dere gjør. @nimba du er virkelig en av disse :thumbsup:

Er relativt ny her inne og ikke fått igjennom hele denne vanvittig innholdsrike tråden, men har allerede plukket opp noen tips og inspirasjon.

Utrolig flott arbeid du har utført. Imponerende.

En liten ting jeg gjerne vil spør om, det håndholdte e-bay tachometeret du har linket til relativt tidlig i tråden, hvordan var erfaringen med det?

Tenker på dette:

image.png.9f4513ff639d5c2f58dd80894d31d581.png

Hei. Takk for tipset, men jeg har lagt båten til salgs på finn.no, så nå er det slutt. https://www.finn.no/185673186

Var forresten i Bergen i fjor høst, sammen med en kompis og kikket på en 4004 som en kjenning av deg hadde. Nå ligger vi sammen med de rett utenfor Arendal. 

Har du kjøpt ny båt?

Mvh Pål Henrik 

Fernanda/Vilje