Jump to content

Hva mener du er verden peneste fritidsbåt


:båt1

Recommended Posts

Hva mener du er verden peneste fritidsbåt

alle forslag er lov og legg gjærne ved bildet av båten. :smiley:

dette er ikke en kåring bare for gøy.

siden jeg er trådstarter så får vel jeg begjyne da :cheers:

 

3 plass: Hallberg Rassy Misil I

2 plass: Hallberg Rassy P28

1 plass: Hallberg Rassy 33 Mistral

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

Synes nok at f.eks. denne skiller seg veldig positivt ut:

Coronet 32 DeepSea

CoronetExt2.jpg

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er skjønnhet i alle båter, nesten iallefall, men det var mer eleganse før. Det flotteste er 12-metere fra Anker og Jensen eller noe annet flott fra Bjarne Aas. Nå lages det mest flytende slalomstøvler. Jeg tenkte at jeg skulle foreslå Buckhards Wiksten-plattgatter. Fant ikke noe bilde av akkurat den, tror jeg, hvis det ikke er den som er øverst på

 

http://www.wikstensbatbyggeri.no/

Link to post
Share on other sites

Jeg har hele tiden trodd at Skorgenes bygger båtene sine i Polen jeg. Tar jeg feil?

 

jeg blir veldig i tvil hva jeg skal si om verdens peneste fritidsbåter. Det er så mange fine.

 

Av nye moderne mener jeg at BMB 38 HT er en av de finere ut i fra bildene.

Princess P72 er lekker

Hr 372

 

av litt eldre er Windy 37 Grand Mistral flott

Beneteau Antares 650 er fin

Cormate 27

 

Utseende ser jeg i sammenheng med hensikten med båten. Kunsten etter min mening er å lage en vakker og praktisk båt.

 

Blir så mange å velge i at jeg blir skikkelig vinglepetter.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...