Jump to content

Hva mener du er verden peneste fritidsbåt


:båt1

Recommended Posts

Syns det er direkte frekt å mene yoghurt begere og campingvogner for å være verdens vakreste båter.de vakreste båtene er bygd i tre....er ikke noe som så flott og vakkert som ei gammel seilskute .Colin archer har jo mye vakkert. men er jo smak og behag men hold dere til trebåter da i det minste...

Men deilig med båter som ikke lekker i regnvær og mer praktiske . men de vil aldri bli vakrere en de fineste trebåtene

Redigert av okeido (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Syns det er direkte frekt å mene yoghurt begere og campingvogner for å være verdens vakreste båter.de vakreste båtene er bygd i tre....er ikke noe som så flott og vakkert som ei gammel seilskute .Colin archer har jo mye vakkert. men er jo smak og behag men hold dere til trebåter da i det minste...Men deilig med båter som ikke lekker i regnvær og mer praktiske . men de vil aldri bli vakrere en de fineste trebåtene

 

det er ikke alle som syns de vedkubbene er like fine sjønneru!!!

det er derfotr jeg har latt tråden være open for båter laget av tre, stål, alu, glassfiber, plast og andre matrialer

hvorfor skal dette bli en ny "tre eller plast tråd"

Link to post
Share on other sites

hehe jeg står for det jeg mener. er mange flotte båter i mange matrialer, men når det kommer til vakkert stiller trebåtene i egen klasse.

Da håper jeg det er lov å være uenig med deg i din mening rundt vedhaugene , jeg synes de fleste trebåter er stygge som bøppen, disse snekkene osv Grøss nei gi meg en båt i plast med riktige linjer, det er lekkert

Link to post
Share on other sites

nei faen!!!

trebåter ligner som regel på noe som skulle vært i peien

stygge linjer og dårlige løsinger det her ikke noe med en båt og gjøre!!!

marex 370 acc er en sånn båt som ikke kunne vært lagd bedre

nydelig og om du prøver å lage henne i tre blir det en firkantet haug med ved som er ødelagt av gammelmodig design og mørke fæle farger!!!

Link to post
Share on other sites

Hadde tre vert så ut av denne verden vakkert, bra, funksjonelt osv hadde det ikke vert flere båter av andre materialer. Sannheten er at VISSE trebåter er fryktelig vakkre når de er i "strøken" stand men få trebåter er det, men er veldig billige kontra de andre materialene fra samme år da....Det er vel det eneste også. Klart det finnes lekkre båter i andre materiale

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...