Jump to content

Hva mener du er verden peneste fritidsbåt


:båt1

Recommended Posts

er jo det jeg mener... mye fint i andre matrialer men det er ikke båt...plastbeger men de kan helt klart være kjempefine de,men når ikke opp uansett til en strøken trebåt.

 

det er det tåpligste jeg noen, noen gang har hørt at plastbåter ikke er båt

det er noe forbanna ræl!!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

hvem tror du du er som prøver med alt du har og fornærme meg!!!

det er en grunn til at 90 prsent av alle båter ikke er laget av trær!!! :cryin:

Link to post
Share on other sites

Så de peneste båtene er bløte?? Hør på hva du sier da mann: Kunn fartøy bygget av tre å stål som er båt. Viktigste en BÅT kan gjøre er å flyte...Ikke se bra ut på havets bunn

 

Nå, nå, ikke hiss deg opp. Det ligger flere båter av tre på havets bunn enn av noe annet materiale tilsammen. Plastikk brukes mer til kniver, gafler og boller enn til båter, et materiale der plasten er helt uovertruffen.

Redigert av Hulda (see edit history)
Link to post
Share on other sites

plast er kjempebra til engangs bestikk,kanskje tre hadde vært fint der og, men sikkert dyrt.trebåter har blitt bygd i 5000 år og plast 50, så syns en slik sammenligning skurrer litt.. men plast vil ta det fort igjen.hehe

Men om en båt lekker litt vann fra oven har jo ikke noe med utseende på båten vis båten blir tatt vare på...men bare se på innleggene her at det er trebåtene som er mest galante og vakre uten tvil.

Link to post
Share on other sites

Jeg syntes jeg har den peneste båten.

 

Foreløpig liker jeg Master 820 bedre enn Scand 29 Baltic.

 

Det har ingenting med disse båtenes elegante linjer å gjøre. (ehhh....)

 

 

Opplevelsene vi har i VÅR båt gjør nettopp VÅR båt til den fineste!

 

Målet er at etter sommeren 2011 så har Scand 29 Baltic tatt ledelsen foran Master 820 som VÅR fineste båt.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

plast er kjempebra til engangs bestikk,kanskje tre hadde vært fint der og, men sikkert dyrt.trebåter har blitt bygd i 5000 år og plast 50, så syns en slik sammenligning skurrer litt.. men plast vil ta det fort igjen.hehe Men om en båt lekker litt vann fra oven har jo ikke noe med utseende på båten vis båten blir tatt vare på...men bare se på innleggene her at det er trebåtene som er mest galante og vakre uten tvil.

vet du hva som er det værste med trebåt? de forbaska selvgode blærete eierne!!! tror at alle beundrer båten deres og uansett hvas man sier så beudrer alle de støgge, upraktiske, undermotoriserte vedhauene deres :headbang: .

tenk og behandle folk som sliter for å ha båten sin fløtt og i god stand sånn :cryin: uakseptabelt

trebåteiere (sier ikke alle) er som regel til å spy avn :puke:

Link to post
Share on other sites

En til som er bygget i tre[/size][/size]drumbeat.jpg sche.jpg

 

Tviler på at dette er en rein trebåt.....Men det holder vel at en skriver det for at Okeido skal syntes båten er vakker. Det er umulig å se på et bilde om en slik båt er laget av det ene eller det andre.....Lekker er den i alle fall spør du meg......

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...