båtbåtbåtbåt Startet 7.April.2010 Del på Facebook Startet 7.April.2010 hvis man må kvitte seg med en kjempestor båt før helga. hvordan gjør man det? uten og senke den eller brenne den. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Da må du kappe den opp med motorsag i passende biter som du kan levere på gjenvinningsstasjonen. Om det er motor må du ta den ut og tømme den for olje, glykol o.l så tar de den imot også. Lykke til! Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Honduras Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Ta vare på all mahogny før du tar resten med motorsaga. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
rover Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Gis bort på www.finn.no Enkelt og billig for både giver og mottaker Sitér dette innlegget Link to post
båtbåtbåtbåt Svart 7.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2010 har prøvd finn. sikkert 40-50 som har vert interresert. en som bare skulle hente personbil hengeren sin på vaaler først og mange som syntes kranbil var dyrt så ingen lykke der. hvordan ser mahogeny ut? har ikke snøring på planker. men teak vet jeg hvordan ser ut. masse av interiøret er teak Sitér dette innlegget Link to post
båtbåtbåtbåt Svart 7.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2010 flere forslag? noen som vil ha den eller motoren? sitter en bedford rekke 6 diesel med gear propell tjo og hei i den skal funke. ser ikke verst ut, kappern opp i morra så hvis noen vil ha motoren må de være raske Sitér dette innlegget Link to post
Ole Olsen Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Tar motoren jeg....usett Sitér dette innlegget Link to post
elfranse Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Hoi. Hva med rattet/roret? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 hvis man må kvitte seg med en kjempestor båt før helga. hvordan gjør man det? uten og senke den eller brenne den. Brenne den er ikke lov, å senke den er også forbudt... Dessverre finnes det ikke vrakpant på gamle båter. Å kappe den opp og levere den i biter til gjenvinning er heller ingen billig sak. Det beste er å kappe den opp og bruke den til ved - privat. Ikke helt lovlig det heller....men Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Polarn Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Så sant han ikke leverer hele båten på en gang er jo dette treverk som går i behandlet treverk gratis inntil en viss mengde. Husker ikke hvor mye. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
SF Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 (redigert) Her har du priser her i distiktet: Priser på gjenvinningstasjonene Avfall fra private husholdninger og mindre foretak kan leveres på Forus gjenvinningsstasjon eller Sele gjenvinningsstasjon. Private husholdninger: Opp til en kubikkmeter koster 100 kroner. Lass som er større øker med 100 kroner per kubikkmeter. Hageavfall halv pris. Vi tar imot biler med lastevolum inntil 16 m3 og en total lengde på ti meter. For private husholdnigner er det gratis å levere farlig avfall (maling, white spirit og lignende) og EE-avfall. Næringslivskunder må betale for farlig avfall, og vil da få deklarasjonskjema som kan legges fram for kontrollmyndigheter. Kunden må selv si ifra i betalingsluka dersom lasset består av denne typen avfall. Levering med traktor, lastebil eller skapbil godtas ikke. http://www.ivar.no/category.php?categoryID=261 Får definere båten som farlig avfall, gratis da Spørs bare om båten anses som del av privat husholdning. Redigert 8.April.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
MH OP Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Jeg lukter grillte pølser Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
SF Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Jeg lukter grillte pølser ...med fyringsved trutnet i Ovatrol kan bli kø på toalettet av slikt Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Jon-Kåre Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 (redigert) Ta vare på all mahogny før du tar resten med motorsaga. Jeg har en mahognybåt på 21 fot stående som jeg anser at jeg ikke får tid til å gjøre noe med, noen som vil ha den? Den blir ikke penere for hvert år for å si det slik Redigert 8.April.2010 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Wasco Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 ...med fyringsved trutnet i Ovatrol kan bli kø på toalettet av slikt Får håpe det er blitt brukt Linolje..... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
båtbåtbåtbåt Svart 8.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2010 skroget er hvitmalt tror det blir motorsaga som får ta den Sitér dette innlegget Link to post
70-talls speed båt Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Hvorfor så dårlig tid? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Det hadde også vært greit å vite hvor du holder til i verden. Som du ser har de fleste lagt inn det i profilen sin. Så slipper man å spørre hele tiden... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
rover Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Båten ligger på finn. ( gis bort) Der er navn og adresse:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.