index Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Er det noen som har registrert at de er dårlige? Min 7,5kg Biltema Brucekopi fungerer i alle fall helt utmerket! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Mouche Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Min og, tror det er på 6. eller er det 7. året? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Christensen Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 litt OT, men tar den med, anbefaler å ikke kjøpe bærekuler til Transporter T4 på BT, holder et halvt år før de begynner å klapre! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Avsluttet_1 Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 (redigert) Jo mye er dårlig og mye er bra på Biltema, men om du fikk tennpluggene til å havarere en diesel motor da er du god , selv ikke Biltema har tennplugger til diesel motor da til info Kanskje du burde lese innlegget hans en gang til, og faktisk forstå det han skrev... Ja. Den som gidder og lese innlegget ser at han kjøpte en bil med defekt motor som hadde havarert pga. billigplugger. Det i parantesen er en ekstraopplysning som sier at han fikk den billig (med havarert motor) og kasta inn en dieselmotor. Redigert 19.Juni.2010 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
suzumer 290 Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 har eit spørsmål om ein vare fra clas ohlson .det er denne http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=147453993 (ein oppladbar 12 v luftpumpe) er det nokken som har erfaring med denne? hvor lenge varer den? er det bra batteri kapasitet på den? er det nokke drit som bare er boss?' takker for svar mvh suzumer 290 Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Redningsvester til barna burde ikke kjøpes der, kjøp heller Helly Hansen eller Regatta. Hvilke erfaringer kan du vise til her? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Avsluttet_1 Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Ja,det googla du raskt Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Sydenfri Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Ja,det googla du raskt : Det har du nok helt rett i! Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Om man tar ett google søk og søker på "redningsvest test" så vil dere også se at biltema sine redningsvester ikke holder mål, helly hansen og baltic har modeller som ligger på topp. Det er jo en fordel at redningsvesten snur barnet om det faller i vannet! det er jo liksom litt av ideèn med en redningsvest... Sitér dette innlegget Link to post
Sydenfri Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Om man tar ett google søk og søker på "redningsvest test" så vil dere også se at biltema sine redningsvester ikke holder mål, Det var vel det som var "Polarn's" poeng... Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 takk for svar........ Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Å kjøpe ting på Biltema til under halvaparten av prisen andre steder innebærer litt risiko, det må jo alle forstå. Dersom bremsene på audien til kona svikter, så skal ingen fortelle meg at dette var ein kalkulert risiko som eg valgte å utsette kona for, i bytte mot ein spart tusenlapp. Dersom BT får alle elendige ting på disken så MÅ de skjerpe seg. Eg ser at tauverk og impellere feks har kortere levetid og det er vel det som er risikoen. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
sjonkel Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Jeg har montert 3 nivåvakter i min joda 7900 !! 2 fra biltema og en fra maritim.no !! så om en av dem svikter gjør det ingenting Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Jeg har montert 3 nivåvakter [...] så om en av dem svikter gjør det ingenting Vil du merke det om 2 av dem svikter før den tredje også svikter? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Thomza Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Vanlig motorolje på biltema har jeg god erfaring med, syns den er veldig god og jeg er ikke redd for og bruke denne på bilen min hvertfall. Om ikke de har byttet leverandør så har faktisk denne oljen vunnet test i bladet Motor for 1-2 år siden. De andre oljene der skal jeg ikke uttale meg for mye om, for den har jeg heller brukt lite av. Men jeg merker ingen forskjell på min bil med BT olje eller om jeg kjøper f.eks Penzoil, Shell osv. og da syns jeg det er liten vits og bruke 5x så mye penger på ett oljeskift :) Oljene som selges på Biltema er fra anerkjent leverandør, og uten at jeg skal si det helt sikkert, så mener jeg det var Hydro/Statoil. Jeg har iallefall brukt mange av de selv med samme resultat som andre dyrere oljer. Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Thomza: Mener jeg har hørt Statoil å, men skal IKKE si det sikkert, men vet at hvertfall motorolja er god som gull :) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 det er vel og bil wax som er best i test fra biltema..? Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Vil du merke det om 2 av dem svikter før den tredje også svikter? Jeg sjekker de en gang i mnd... så at 3 stykker skulle ryke på 1 mnd (eller mindre) er vel så godt som umulig Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Ser at mange klager over de blå drillene, har hatt en i ca 5 år, brukt ganske mye, funker fortsatt like bra! Men skulle jeg hatt noe som får større konsekvenser om det ryker, kjøper jeg ikke biltema. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 I trebåten satser jeg på to lensepumper med hver sin nivåbryter av forskjellig fabrikat. Nivåbryteren fra BT sviktet i år etter en sesong ............ Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.