Jump to content

Ting som IKKE bør kjøpes på Biltema, Jula, Clas Ohlson o.l


FjordHT

Recommended Posts

Jo mye er dårlig og mye er bra på Biltema, men om du fikk tennpluggene til å havarere en diesel motor da er du god , selv ikke Biltema har tennplugger til diesel motor da til info

 

Kanskje du burde lese innlegget hans en gang til, og faktisk forstå det han skrev... :rolleyes:

 

Ja. Den som gidder og lese innlegget ser at han kjøpte en bil med defekt motor som hadde havarert pga. billigplugger. Det i parantesen er en ekstraopplysning som sier at han fikk den billig (med havarert motor) og kasta inn en dieselmotor.

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Om man tar ett google søk og søker på "redningsvest test" så vil dere også se at biltema sine redningsvester ikke holder mål, helly hansen og baltic har modeller som ligger på topp. Det er jo en fordel at redningsvesten snur barnet om det faller i vannet! det er jo liksom litt av ideèn med en redningsvest...

Link to post
Share on other sites

Å kjøpe ting på Biltema til under halvaparten av prisen andre steder innebærer litt risiko, det må jo alle forstå.

 

Dersom bremsene på audien til kona svikter, så skal ingen fortelle meg at dette var ein kalkulert risiko som eg valgte å utsette kona for, i bytte mot ein spart tusenlapp.

Dersom BT får alle elendige ting på disken så MÅ de skjerpe seg. Eg ser at tauverk og impellere feks har kortere levetid og det er vel det som er risikoen.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Jeg har montert 3 nivåvakter [...] så om en av dem svikter gjør det ingenting

 

Vil du merke det om 2 av dem svikter før den tredje også svikter?

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Link to post
Share on other sites

Vanlig motorolje på biltema har jeg god erfaring med, syns den er veldig god og jeg er ikke redd for og bruke denne på bilen min hvertfall. Om ikke de har byttet leverandør så har faktisk denne oljen vunnet test i bladet Motor for 1-2 år siden. De andre oljene der skal jeg ikke uttale meg for mye om, for den har jeg heller brukt lite av. Men jeg merker ingen forskjell på min bil med BT olje eller om jeg kjøper f.eks Penzoil, Shell osv. og da syns jeg det er liten vits og bruke 5x så mye penger på ett oljeskift :)

Oljene som selges på Biltema er fra anerkjent leverandør, og uten at jeg skal si det helt sikkert, så mener jeg det var Hydro/Statoil. Jeg har iallefall brukt mange av de selv med samme resultat som andre dyrere oljer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...