Jump to content

Tråden for Polar 770

Polarn

Recommended Posts

Nei, det er det som er litt rart. Batteribanken ligger på andre siden da. Men Pentry, dass og dieseltank ligger på samme side. Vanntanken foran i baugen. Båten ligger rett til tross for full dieseltank eller tom for den saks skyld. Andre siden har som sagt 2 batterier, førerplass med kjøleskap under + stikkkøye. Så hvorfor båten ligger rett med full eller tom dieseltank er i grunn et mysterium.

Edit: septiktanken ligger også på samme side som dieseltanken.

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

I min ble vanntanken tatt bort når det ble montert thruster. så har en flexible tank på 150L under benken på SB side i kabinen.

Så med full diesel tank og lite vann så gikk båten skjevt når jeg kom opp i fart.

Satser på at det vil gå seg til når vanntanken også blir full.

Har også varmtvann på BB side.

Burde nok vært flyttet over til SB men det gidder jeg ikke. Dårligere plass på den siden.

Har 3 batterier på SB side.

Ikke vær lei deg :båt1.

Jeg har og Scand, og jeg har og do baki!

Så jeg har heller ikke en "AV".

Polarn, antrasitt stoff ser ganske moderne ut! :thumbsup:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Polarn, antrasitt stoff ser ganske moderne ut! :thumbsup:

Jepp, med samma farge i puter og ny dørk tror jeg Polarn blir meget pen og moderne.

Er i grunn litt lei alle båter som har marineblå kalesje og puter.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Det er helt sikkert noen greie båten, men jeg ville nok foretrekke AV og så en U-sofa bak og slippe at andre ser når man skal på do.Men smaken er som baken :tongue:

hvis du vil ungå at noen ser når du skal ned i den gedigene ballsalen noen kaller "do", ja så bare lukker du døra :thumbsup:

Jepp, med samma farge i puter og ny dørk tror jeg Polarn blir meget pen og moderne.Er i grunn litt lei alle båter som har marineblå kalesje og puter.

om et år skal jeg også bytte puter ute og da blir det grått for alle penga!

forøvrig har jeg byttet inn de blå putene inne med noen flotte begje noen

dette ble meget bra.

legger ved et bildet

baatoppgradering_002.jpg

Det har jeg . Prøvd det på båten, en bensinbil og en dieselbil. På båtmotoren merket jeg ikke noen forskjell. Kjørt motorrens og metallbehandling. Merket ikke noen forskjell på båtmotoren. Prøvde dieseltilsettningen , og den ga mindre røyk faktisk. Men på diesel bilen og bensinbilen fikk jeg mykere gange på motor. Husker ikke kostnadene i farte, men om jeg ikke husker feil så er det en her som hetter birkwood som selger dette med rabatt til BP medlemer. Kan noen bekrefte det?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...