Jump to content

Tråden for Polar 770


Polarn

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Hallo i Polartråden

Jeg er nybakt eier av en Polar 770. Jeg har kjøpt en brukt båt med god motor, men som trenger en del jobb utstyrs- og interiørmessig. Greit å få tips istendenfor å finne ut alt sjøl.Jeg er rimelig erfaren båtmann, men har ikke hatt Polar tidligere.

 

Mvh

 

R

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Jeg var i testet en Nor Sea 770 (nyere Polar) med volvo D3 130 som jeg vurderte å kjøpe. Den gjorde 21 knop. Har sett en Polar 770 med vp tamd31 på 150 hk til salgs for noen år siden. De oppgav i annonsen toppfart til 18 eller 19 knop. Tipper den har gått bedre med annen propell.

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...

Hei og godt nytt år!

 

Jeg har planer om å pakke om eller bytte fra fettsmurt til oljesmurt pakkboks på min Polar 770.

Noe som har bilder fra denne jobben? 

Tenker når jeg først skal gjøre denne jobben er det ikke så mye ekstra i kost for å bytte cutlesslageret. 

 

Noe som har gode råd om hvordan bytte cutlesslageret og må jeg demontere stevnelageret for å klare denne jobben?

Redigert av Kim Edstrøm (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...