mormalv Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Vakkert! Man får lyst på trebåt når man ser slikt Sitér dette innlegget Link to post
krisachsen Svart 17.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2011 hehe, ja det er samme dekket takk takk ! gratulerer med dagen allemann ! Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
krisachsen Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 (redigert) nå har jeg fått på 7 strøk lakk noe dritt med masse fluer som lander på lakken Redigert 18.Mai.2011 av krisachsen (see edit history) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
krisachsen Svart 22.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 (redigert) Hei og god kveld godtfolk nå er det snart sommer for meg og og det føles helt rått!!! alt er ferdig, utenom bunnstoff... nå har jeg 8 strøk lakk på dekkene og 7 på sidene, og diesel tanken er full å klar for å brennes! JIPPI !! idag har jeg gått å flira for meg selv mens jeg jobbet, fordi det er så sinnssykt digg å være ferdig nå skal jeg legge den ut til tordag her er noen bilder av resultatet etter X antall timers arbeid jeg er iallefall VELDIG FORNØYD ! jeg tok av presenningen idag, og rette etter det begynte jeg å regne men det gjorde ingenting, for jeg er jo ferdig å lakke, mohahahaha !! og pappa inpregnerte kalesja mi igår så den var tett og imorgen får jeg en flott lanternemast i posten, tilsendt av av tidenes mann tusen takk til deg, du vet hvem du er, du aner ikke hvor glad jeg er for at du gadd det !! ha en fin kveld videre ! krisachen Redigert 22.Mai.2011 av krisachsen (see edit history) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Wartsila Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Hehe, ja vi får håpe ho flyter like bra som ho ser ut også Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
krisachsen Svart 22.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 ja, det blir som du sier... Så lenge det er mer vann på utsiden av båten enn oppi, er det håp! Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Svaap Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Båten din ser sunn og flott ut! PS! "You got mail" Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
krisachsen Svart 26.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 (redigert) hei alla samman.. Jynne flyter bare så det er sagt jeg hadde klar to elektriske pumper som til sammen kunne pumpe ut kanskje 3000 liter vann i timen, jeg hadde en håndpumpe som sikkert kunne tatt mere en de to tilsammen om ting hadde gått gæli i tillegg hadde jeg en bøtte. men det som var så flott, det var det at jeg bare hadde trengt den minste pumpa selv om jeg blei super stresset da det rant bekker med vann inn i båten min, så klarte den miste pumpa å holde vannet unna! greds til mini med to helt nye 110ah batterier vil jeg nok tru at pumpene vil gjøre jobben si i natt også, men jeg må jo skjekke det iløpet av natta da vannet rant ganske bra den første timen, og når begynner det å nærme seg noe jeg vil kalde tett dette har vært den beste dagen hitt til i år!!! jeg er ferdig med eksamen og båten er på vannet og ser relativt flott ut der den ligger her er noen bilder fra den flotte dagen: ut av hagen over to andre båter og på vannet og her er farfar og oldefar sinne gamle bokstaver til deres "Jynne" Redigert 26.Mai.2011 av krisachsen (see edit history) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Wartsila Svart 27.Mai.2011 Del på Facebook Svart 27.Mai.2011 Tar seg enda bedre ut på vannet Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
krisachsen Svart 15.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2011 hei ! her er noen bilder av masta jeg fikk, den var utrolig fin ! tusen takk til deg Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Pettern1972 Svart 15.Juni.2011 Del på Facebook Svart 15.Juni.2011 Så vannvittig flott snekke. Her har du virkelig gjort en god jobb krisachsen Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
krisachsen Svart 15.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2011 tusen takk Pettern1972 Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Svaap Svart 15.Juni.2011 Del på Facebook Svart 15.Juni.2011 ... Kos deg med en forhåpentlig vis fin sommer! Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.