sap_2000 Svart 28.Juni Del på Facebook Svart 28.Juni Okkaby skrev 1 time siden: Noe spesielle Neptim da hehe Den skansekledningen var utrolig bra utført og kledde båten veldig godt. Ble nesten en Neptim Trawler av den. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Okkaby Svart 28.Juni Del på Facebook Svart 28.Juni sap_2000 skrev 1 minutt siden: Den skansekledningen var utrolig bra utført og kledde båten veldig godt. Ble nesten en Neptim Trawler av den. Jepp. ikke ofte en ser så bra utført jobb når det gjelder modifiseringer. Prisen var jo ikke gale heller, litt med forbehold om at jeg ikke kjenner til kvalitet/erfaring med disse Merce motorer. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
sap_2000 Svart 28.Juni Del på Facebook Svart 28.Juni Okkaby skrev 6 minutter siden: med forbehold om at jeg ikke kjenner til kvalitet/erfaring med disse Merce motorer. Visstnok helt vanvittig bra og uslitelig selve grunnmotoren. Det henger mest på mariniseringen Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
TerjeFjern Svart 29.Juni Del på Facebook Svart 29.Juni LAKA skrev On 18.6.2024 at 12.04: Kikket gjennom videoen som ligger i Finn-annonsen. Ser ut som en god bygd båt dette og innvendig så ser det ut til at den på mange områder holder verftsstandard. Med dagens pris er han jo nødt til å ha tapt mye penger på dette prosjektet. Forstår meg ikke på de som bygger drømmen sin for så å selge den. Er morro å bygge riktignok men hvorfor selge drømmen? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 29.Juni Del på Facebook Svart 29.Juni https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=350986263 Tresfjord 29 med 24knop å 220hk motor må da være eneste av disse i Norge. Hvordan blir denne med den fart? Er jo til vanlig en perkins 81hk i disse. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
tedd Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=359643326 Veldig synd etter alt de fine arbeidet at en ikke har helse til å ha glede av den fine båten. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli tedd skrev 1 minutt siden: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=359643326 Veldig synd etter alt de fine arbeidet at en ikke har helse til å ha glede av den fine båten. Må innrømme at jeg fikk litt vondt i hjerterota når jeg ser at @Knude skal selge båten :( Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli Trist. Håper rette kjøper dukker opp. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli Eika skrev for 2 timer siden: Må innrømme at jeg fikk litt vondt i hjerterota når jeg ser at @Knude skal selge båten :( Samme her. Det kan ikke være med lett hjerte. For den aktige kjøper er dette en once in a lifetime mulighet. Når man tenker på alt som har gått inn i den båten inkludert timer, kunnskap og sjel så fremstår prisen som symbolsk. Krysser fingrene for at riktig kjøper dukker opp. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Komodo Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli Jøss, dette her var jo rett og slett smått sjokkerende! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
sap_2000 Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli Er jo en stor båt til lav pris.... Ikke gammel heller Mangler heldigvis oligark-faktoren Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Okkaby Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli sap_2000 skrev 32 minutter siden: Er jo en stor båt til lav pris.... Ikke gammel heller Mangler heldigvis oligark-faktoren Ja vi tenker nok same person her hehe Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Eika Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli Skulle jeg brukt 1.5mill på båt nå i disse dager, hadde valget vært enkelt Jeg trur aldri baatplassen kommer til og få en så sinnsyk prosjekt tråd igjen, begynner med en cd. Legendarisk prosjekt tråd og båt Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli Ja, det er trist å se at @Knude nå har lagt denne enestående og flotte skuta ut for salg. Det har nok ikke vært noen enkel beslutning. Men helsa kommer først, og hvis man føler at prosjekt og båt krever alt for mye og blir en ren belastning er det det rette valget. Vi får håpe at riktig kjøper dukker opp og kan føre båten videre, gjerne et medlem her på BP. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Nå ble jeg oppriktig lei meg altså! Den som kjøper den båten får et kavalitetsobjekt! må jo være mere verdt enn 1,5!? Rekner med Knude ikke blir helt båtfri selvfølgelig, men må være meget vemodig å selge noe man har lagt så sykt mye energi timer og entusiasme til! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Eika Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Olepo skrev for 9 timer siden: Vi får håpe at riktig kjøper dukker opp og kan føre båten videre, gjerne et medlem her på BP. Bare og opprette en Spleis, så skal jeg passe godt på den og oppdatere på forumet ofte, når forum medlemmene har donert nok til at båten er min. Donerer dere enda litt mer så skal jeg kjøre Norge på langs og ta masse finer bilder (For dere som ikke skjønner at det var en spøk, så er det en spøk) Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Eika skrev 55 minutter siden: Donerer dere enda litt mer så skal jeg kjøre Norge på langs og ta masse finer bilder Men dette er vel ikke helt båten for deg @Eika, du får jo ikke hvilepuls før du passerer 60 knop. Kunne jo kanskje hatt den som moderskip og landingsplass da. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Olepo skrev 1 minutt siden: Men dette er vel ikke helt båten for deg @Eika, du får jo ikke hvilepuls før du passerer 60 knop. Kunne jo kanskje hatt den som moderskip og landingsplass da. For og si det sånn, så har jeg slepejolla klar :p hehehe Men den båten er skikkelig bygd, er ikke tatt snarveier siden båtbygger har dårlig tid på samlebåndet. Jeg trur ikke jeg juger, hvis jeg sier at dette er en av de mest velbygde båtene som er til salgs nå. Hadde jeg hatt 1.5mill til båt i disse dager, hadde jeg handla Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Eika skrev for 2 timer siden: For og si det sånn, så har jeg slepejolla klar :p hehehe Men den båten er skikkelig bygd, er ikke tatt snarveier siden båtbygger har dårlig tid på samlebåndet. Jeg trur ikke jeg juger, hvis jeg sier at dette er en av de mest velbygde båtene som er til salgs nå. Hadde jeg hatt 1.5mill til båt i disse dager, hadde jeg handla Får legge inn et par ekstra rekker på Euroen i morgen og håpe det beste Den byggetråden vil gå over i historien som legendarisk @Knude. Unikt arbeid Vesentlig bedre lesing enn andre lengre tråder som jeg «bare» må følge til slutt som en dårlig såpeopera Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Hulda Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Bellil skrev 40 minutter siden: @Knude. Vesentlig bedre lesing enn andre lengre tråder som jeg «bare» må følge til slutt som en dårlig såpeopera Å takk for det. Nå skulle ikke linken til Knude vært med, fikk ikke fjernet den. Jeg synes båten til den prisen må være et meget godt kjøp med tanke på hva som er lagt ned av omtanke, profesjonalitet og kvalitet. Håper salget går kjapt og smertefritt. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Bellil skrev for 2 timer siden: Den byggetråden vil gå over i historien som legendarisk @Knude. Unikt arbeid Vesentlig bedre lesing enn andre lengre tråder som jeg «bare» må følge til slutt som en dårlig såpeopera Ingen nevnt, ingen glemt ? Er jo selv arkitekt bak en slik "evighetstråd", selv om resultatet bare ble ei jolle Uansett, støtter 100% at tråden til Knude er legendarisk. Og som @Eika sier, mest sannsynlig blir den heller aldri overgått. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kanalkapteinen Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Trist at Knudebåden skal selges ja! For et byggverk og dokumentasjon! Litt i andre enden av skalaen: «Utrolig pen» https://www.finn.no/359021632 Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Knude Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Takk for omtanken karer. Alt har sin tid. Jeg/ vi har hygget oss med prosjektet i 15 år fra tegninger ble bestilt å frem til nå. Jeg tror det er en grei avgjørelse å gi seg mens leken er god. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Hulda Svart 4.Juli Del på Facebook Svart 4.Juli Regner med at du blir på baatplassen? Du har i hvert fall rukket mye mer enn meg på 15 år :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 5.Juli Del på Facebook Svart 5.Juli Hulda skrev for 13 timer siden: Regner med at du blir på baatplassen? Du har i hvert fall rukket mye mer enn meg på 15 år :-) Du har jo en tråd helt innafor du også @Hulda så jeg vil mene at du ligger i det øvre skiktet av hvem som har fått gjort mest her på BP Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.