Hekri Svart Fredag 05:30 Link til dette innlegget Svart Fredag 05:30 Stor båt for lite penger. Dette må være midt i blinken for @XardasKSP som driver i bransjen. God plass til redskap, og solseng forut når fangsten lar vente på seg! Dette er båt for Skagerrak - men kanskje ikke i dag eller i morgen..... Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Teerex Svart Fredag 05:34 Link til dette innlegget Svart Fredag 05:34 -morten- skrev 16 minutter siden: Reagerer litt på folk som monterer ny motor og så selger båten! Verdien på motoren er jo verd hele salgssummen på båten. At duggen forsvinner når man åpner takluka har jeg ikke veldig tro på! 250 for en 20 foter er ikke spessielt smalt. når en båt er 650 lang er den 19,52 fot. så her er det smurt på et par fot ekstra.. Design på styrehus var rett og slett komisk. 650 cm blir nok 21,3 fot for å være relativt eksakt Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under evig reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Chilli Solbris Svart Fredag 06:04 Link til dette innlegget Svart Fredag 06:04 Okkaby skrev for 7 timer siden: Fyrvokter Solbris 😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
-morten- Svart Fredag 06:25 Link til dette innlegget Svart Fredag 06:25 50 minutes ago, Teerex said: 650 cm blir nok 21,3 fot for å være relativt eksakt Bestandig trodd det var 33,3 jeg! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Cheyenne Svart Fredag 06:36 Link til dette innlegget Svart Fredag 06:36 -morten- skrev 10 minutter siden: Bestandig trodd det var 33,3 jeg! En fot er 12 tommer. En tomme er 2.54 cm. Ergo er en fot 30,48 cm. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart Fredag 06:56 Link til dette innlegget Svart Fredag 06:56 Flere enn meg som synes den ligner på Elias? Sitér dette innlegget Link to post
Hekri Svart Fredag 15:37 Link til dette innlegget Svart Fredag 15:37 Her er også en "innertier" som dukket opp nå.... https://www.finn.no/mobility/item/311170669 Hollendere hadde både hammer og spiker på 60-tallet, og med en engelsk kraftpakke, kan dette ikke bli feil! Direkte stygt er det jo ikke, men sjelden....... Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Cheyenne Svart Fredag 17:01 Link til dette innlegget Svart Fredag 17:01 Hekri skrev 1 time siden: Her er også en "innertier" som dukket opp nå.... https://www.finn.no/mobility/item/311170669 Hollendere hadde både hammer og spiker på 60-tallet, og med en engelsk kraftpakke, kan dette ikke bli feil! Direkte stygt er det jo ikke, men sjelden....... Og så med totaloverhalte motorer. Ånei, de var visst pakket om. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart Fredag 20:09 Link til dette innlegget Svart Fredag 20:09 Hekri skrev for 4 timer siden: Her er også en "innertier" som dukket opp nå.... https://www.finn.no/mobility/item/311170669 Hollendere hadde både hammer og spiker på 60-tallet, og med en engelsk kraftpakke, kan dette ikke bli feil! Direkte stygt er det jo ikke, men sjelden....... Trivelig bildet det siste da👍 der så båten veldig stor ut👍 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.