Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

Prisen var iallefall ingenting å klage over, hvis motoren er inkludert.

Redigert av Teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Anders Haaby selvfølgelig! Han er helt rå på å skrive. Tråden hans her om oppussingen av hans Albin 25 første til at jeg sølte te mens jeg lo, gang på gang... ????

 

 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Grand Banks jr skrev 11 minutter siden:

Anders Haaby selvfølgelig! Han er helt rå på å skrive. Tråden hans her om oppussingen av hans Albin 25 første til at jeg sølte te mens jeg lo, gang på gang... ????

 

 

 

Ja han husker vil. Er det ikke samma båten som her?  

 

https://www.r-a.no/nyheter/handel/sosiale-medier/anders-haaby-vekker-oppsikt-igjen-med-arlig-annonse/s/5-41-74565

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Her er den første annonsen hans på Finn.no som virkelig gjorde at han ble kjent her på BP:

 

(Hopp over første avsnitt.)

 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=14212842&sid=xz3cabLR1Ep677635&pos=null&tot=null

 

Anders var kåret til årets medlem av BP i 2010...

Redigert av Grand Banks jr (see edit history)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

41 minutes ago, Shortcut said:

Innnenbords motor ? 

 

Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i skrivefeil!!  mer bekymfra for selvdreneringa! to knøttsmå hull på hekken på dørkplan!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

11 hours ago, Arne Henriksen said:

Den er vel mer selvdrenerende enn den var originalt, da...  :-)

Nei slettes ikke! da hadde den overbygg over halve båten, og sansynligvis høyere dørk.  Nå har den veldig mye større overflate og høye skansekledning uten drenering! ved en brottsjø/fylling blir dette katastrofalt

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

54 minutes ago, Grand Banks jr said:

Med tanke på hvor den befinner seg så har nok selvlensingen blitt testet...

Selvlensinga ved nedbør og normal bruk fungerer sikkert ok! Her er det snakk om å forstå en båts konstruksjon og hva som vil skje ved en fylling/brottsjø. 

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

12 hours ago, -morten- said:

Nei slettes ikke! da hadde den overbygg over halve båten, og sansynligvis høyere dørk.  

Jeg kjenner ikke Draco 20 Sportling så jeg vet ikke, men den var vel neppe selvlensende originalt?
At manglende motorbrønn er rape gærnt kan vi være enige om, men originalt sank den vel pent ned mot fenderlista om det bare regnet nok?

mvh, Arne
www.tiarora.no

 

Link to post
Share on other sites

Arne Henriksen skrev 9 minutter siden:

Jeg kjenner ikke Draco 20 Sportling så jeg vet ikke, men den var vel neppe selvlensende originalt?
At manglende motorbrønn er rape gærnt kan vi være enige om, men originalt sank den vel pent ned mot fenderlista om det bare regnet nok?

Den ble ganske segen med en V8 i. Men den var langt i fra selvlensende ?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...