Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

With 320 med 30 hk ser mere gøy ut :saint:

 

 

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Tom Rør skrev 4 minutter siden:

Skjerp dere😳 Fyren legger ut båten for salg!!

Hvis dere ser bort fra den kalesjen på toppen, som faktisk gir masse ekstra tørr plass, er dette en båt med sinnsykt mye plass.

Det er greit det! Men det var ikke videre vakkert for det! Og de som liker den kjøper det uansett hva jeg måtte mene om saken. Akkurat som de kommentarer jeg har fått om mine egne båter.

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Er vel kanskje en båt lagd for inland waterways og annet beskyttet farvann? Ikke det vakreste, men for en familie som ønsker å benytte båten som hytte på sjøen må da den være fin?:)

 

Synes mange motorbåter har dårlig plassutnyttelse. Dette var noe av det bedre jeg har sett. Og den kalesjen må være veldig hyggelig, men helt enig at det var langt fra vakkert, og nok ikke det mest praktiske om man har mye sidevind i trang havn. 

Redigert av Havelle (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har vært ombord i en og plass er det nok av! De som Eide den jeg var inne i var kjempefornøyd med plassen ombord men var fullstendig klar over at vinden var en faktor. 

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

9 hours ago, casie said:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=151736288

 

Litt optimistisk priset med tanke på at det var denne som gikk alvorlig på land og endte langt inn i skogen da den var ny...når man ser den på land,ser det Vistnok ut som om hele bunnen er rammeskjev...Hjelper vel ikke på at den har fått hard medfart som charterbåt heller

 

Ganske sterk påstand som gir et helt annet bilde enn informasjonen i annonsen om at "den har vært på", og som definitivt kan gjøre salget vanskelig og sette annonsør i dårlig lys for å skjule eller delvis skjule historikken.

Har du belegg for disse påstandene ser jeg det derimot som udelt positivt at sannehten kommer fram før noen legger ut et såpass betydelig beløp for drømmebåten sin. 

Link to post
Share on other sites

Du får nok helt sikkert sannheten om du kontakter selger. Sier ikke at han er banditt og prøver og holde tilbake informasjon, men jeg sier bare at prisen er særdeles optimistisk, mtp at man får en godt holdt v58 som er to år nyere for en rimeligere peng.. jeg vet at det er den båten, så det er ikke noe og diskutere🕵️♂️

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...