Jump to content

Lys under båten!


Astor

Recommended Posts

Nei vel, mulig det. Men det er iallefall den første tanken som slo meg på enkeltes innlegg :wink:

 

Mulig det er andre faktorer som spiller inn, markeringbehov for å kaste shitt om andres valg muligens....

 

Synd at en tråd skal spore av at enkelte her skal fortelle hvor harry andre er når noen viser hva de har, også tanken på hvordan tråden ble startet...

Link to post
Share on other sites

Kan nesten ikke tenke meg noe mer blod-Harry enn de lysene! Visuell forsøpling synes jeg også det er og kan ikke tenke meg å ligge i nærheten av noen som bruker sånne lys. Eierne av sånt må jo ha et markeringsbehov som er rimelig stort!

.er det mulig å la seg plage av sånne lys????

som sagt synes jeg det er fint. og ikke burde det plage andre nevneverdig heller . men jeg ville ikke brukt de selv , da jeg ikke liker å få oppmerksomhet.

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

lys under badeplattform er kanskje harry men f.... så stilig på enklete båter, tror jeg skal montere det på min båt i løpet av vinteropplaget jeg faktisk. 2 små blå steplight, et over hvert drev det tror jeg blir stilig. Så kan jo andre mene akkurat hva de vil

Redigert av Manito (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Eller er det slik at missunelsefaktoren er så høy at bobla nesten sprekker når andre bruker 30.000,- kroner på belysning?

 

Nei, dreier seg ikke om misunnelse, kun om manglende forståelse for at noen synes noe om sånt lys! For meg så kan folk ha så dårlig smak de bare måtte ønske, dog forutsatt at de holder denne for seg selv og ikke deler den med "resten av verden" som jo vil være tilfelle her!

 

Forøvrig så er ikke 30.000 kroner akkurat noen formue i våre tider? :confused:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Er dere seriøse, dere som synes dette er fint????

 

Jeg er sjokkert!

 

Dere får skaffe dere parabol, så dere kan se tyske talk show også. Der er det mye glitter og stas, nesten like harry som blå lys under vannlinjen. Dere er nok i målgruppen til disse showene.

 

Jeg hadde ikke montert det på min båt om jeg hadde fått 30.000 for det.

 

Grusomt!

Link to post
Share on other sites

jeg synes slikt blått lys er fint. det går da ikke ann å bli sjokkert over at noen synes det. det er til og med fint med neon under en rånebil , men ikke f... om jeg ville hatt det selv. kansje det er litt harry , men fint dog. lå en gedigen flybåt i skagen i juli. mange små blå lys langs dollbordet . helt gørrknall synes jeg . men vil ikke kritisere folk for å synes det motsatte.

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Dere får skaffe dere parabol, så dere kan se tyske talk show også. Der er det mye glitter og stas, nesten like harry som blå lys under vannlinjen. Dere er nok i målgruppen til disse showene.

 

Jeg hadde ikke montert det på min båt om jeg hadde fått 30.000 for det.

 

Grusomt!

 

Vel, jeg hadde ikke sett på disse tyske showene for 30.000 og jeg kommer ikke til å montere blått lys på snekka, men jeg synes de båtene som har det er nok ett morsomt bidrag til mangfoldet av båter. Blir ikke sjokkert i det hele tatt, heller blid :smiley:

Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er fantastisk med undervannslys og skulle ønske alle monterte dette på båtene sine. Det er bra for næringen også, spesielt for meg som er lever av å finne disse strømlekkasjene som går i vannet og som får enkelte båter til å korrodere eller i beste tilfelle nesten synke.

Tenk på meg og kjøp noe billig. :lol:

Link to post
Share on other sites

Bare en liten tanke om hvor disse neon-aktige lysene stammer fra. For en del år siden kom en film som het "Fast & Furious", her var det amerikansk ugndom med meget sterkt markeringsbehov som monterte disse lysene under bilene sine. Deretter tok norsk ungdom etter dette og la opp samme blå lys under sine biler(gjerne stylede Japser). Deretter kom båtbransjen med samme blå lys i trapper til fly etc. Så har en del folk samt noen båtprodusenter også montert disse lysene i hekken.

 

Harry ? Ja, blod-Harry !

 

(De lysene Astor snakker om i begynnelsen av denne tråden er dog noe helt annet)

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

Sånne harrygreier er jo normalt noe man vokser av seg, i allefall ifht. bil.

 

Men det er kanskje de samme, voksne, som har diodelys, og ALLTID kjører med tåpelys på, som vil ha blått lys både over og under vann på båten sin.

 

Tipper 90% av de med lys under vann kjører Audi og BMW!

 

I think so! :lol:

Link to post
Share on other sites

jepp...tydelig det (du snakker vel om deg selv, da det ikke er lov å komme med støtende angrep på andre her :smiley: :smiley: )

 

Jeg snakker naturlighvis om deg ettersom du opptrer frekt og arrogant. Du står jo her å påstår at vi som liker disse lysene trenger både hjelp og ikke vet bedre.. La andre få ha en annen smak enn deg uten å komme med slike kommentarer som du gjør.. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...