Jump to content

Lys under båten!

Astor

Recommended Posts

Jeg fant noen step-light i led som er 100% vanntette og kan monteres utenpåliggende uten å borre i skroget og da man man bruke alerede eksisterende skroggjenomføringer til ledningene. Skal sjekke litt mer om hvordan dette evt blir i praksis etter hvert. Har også sett på noen der man må borre et 13mm hull til selve lampa disse er billige men er da mer usikker på hvor tett dette blir over tid. blir dettte en suksess skal jeg nok få tatt noen bilder til neste år :lol:

• 4 uker senere...
:fritidsproblemer.

Klart det er kjempe-Harry. Har ikke noe med smak å gjøre -det er Harry. Liker du det så er du HArry og må godta det :-)

hehe... kan ikke si det du som kjører strykejern

hehe... slutter å lese den nå. Ser det er mange fra Bø her

Det finnes ting som er Harry. Disse Mexicanske bilene som hopper er vel heller ikke Harry da? Folk skal ikke mene noe om det.

og da lå det en strykejernbåt og spilte Vikingarna på flatt jern for hele utehavna - det er kanskje ikke Harry det heller? Vi kan jo ikke mene at andre er Harry? :smiley:

Jepp! Når folk ikke skjønner sitt eget beste må man si ifra. Noen trenger hjelp :smiley:

Har vel ikke noe med misunnelse å gjøre. Teit å dra frem den misunnelsefaktor....

Ofte er det negativt å være Harry... Det er ikke et kvalitetsstempel :tongue:

Det er mye mellom harry og sofistikert. Det er ikke enten eller vettø. Du trodde kanskje det bare finnes ytterpunkter, men det gjør det altså ikke. Der lærte du noe nytt

jepp...tydelig det (du snakker vel om deg selv, da det ikke er lov å komme med støtende angrep på andre her :smiley: :smiley: )

Nei, dette er et diskusjonsfora - ikke enigfora.. Da må jeg si tilbake til deg... Dust

Er du dum i hodet eller?

Tja, kanskje det!!??

Men kanskje ikke?????

Uansett.... barn er barn, men burde kanskje ikke rope så veldig høyt hele tiden :rolleyes:

mvh tuffff

• 6 måneder senere...

Her er et par bilder av mine lys.

Dessverre ikke verdens beste kvalitet, men skal forsøke senere å få tatt noen med stativ, og når det ikke er heeeelt bekmørkt.

img_0193_boost.jpg

img_0195_boost.jpg

Syns det ble stilig jeg :-)

Enda kulere var det når jeg lå med hekken inn å så hvordan lyset lyste opp bunnen rundt osv.. :-)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...