nilsht Svart 10.September.2008 Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Denne tråden viser jo bare hvor håpløst det er å diskutere smak. De som synes slike lys er fine kommer til å montere det, og enkelte andre kommer til å la seg irritere av det. Forhåpentligvis kommer 99% av båtfolket til å kunne gå videre med livet sitt uten å sjenke det en tanke. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 10.September.2008 Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Jeg har fulgt med denne tråden hele veien, hva den enkelte mener om lys under vann har jeg null interesse for, det som derimot kunne vert interesant er hvordan disse lysene er montert og hvordan det ser ut under bruk, produsenter osv. Oppfordrer Saltkjelen til å lage en ny tråd om dette så kan man diskutere Harry eller ikke videre her... Sitér dette innlegget Link to post
Manito Svart 11.September.2008 Link til dette innlegget Svart 11.September.2008 Jeg fant noen step-light i led som er 100% vanntette og kan monteres utenpåliggende uten å borre i skroget og da man man bruke alerede eksisterende skroggjenomføringer til ledningene. Skal sjekke litt mer om hvordan dette evt blir i praksis etter hvert. Har også sett på noen der man må borre et 13mm hull til selve lampa disse er billige men er da mer usikker på hvor tett dette blir over tid. blir dettte en suksess skal jeg nok få tatt noen bilder til neste år Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 4.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 Jeg Må ha det, ER HARRY : http://www.youtube.com/watch?v=1HgclOlX_Y8...feature=related Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hansi Svart 4.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 Det neste blir vel lys i dasskåla. Faktisk bedre uten kanskje for da kan en se morilden. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 4.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 Det neste blir vel lys i dasskåla. Faktisk bedre uten kanskje for da kan en se morilden. Ingen dum ide Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ben Sin Svart 4.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 Det neste blir vel lys i dasskåla. Er det virkelig noen som ikke har det??? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Putt gjerne på juletrelys på hele skuta for min del - jeg rister bare på hodet og kjører videre I en rød og hvit Glastron med hvite skaiseter Du hildrande du....... mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Aloha II Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Syns det er lite engasjement hos seilerne her, legger derfor inn bildet av seileren med juletre så dere også har noe å diskutere og slenge dritt til hverandre over. Er jo dårlig gjort at bare motor folket skal ha den gleden. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Vi er ikke så dumme at vi innfører "boat parade" her til lands regner jeg med Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Bodde noen år i Florida og før jul var den årlige båtparaden et stort høydepunkt! Vil tro at en tilsvarende båtparade her til lands i desember ikke ville adstedkomme de samme ovasjoner! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
whatever Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 I en rød og hvit Glastron med hvite skaiseter Du hildrande du....... mvh tuffff Er du dum i hodet eller? Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Som man roper i skogen får man svar ikke sant? Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
whatever Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Som man roper i skogen får man svar ikke sant? Nok en tosk... Rop i bavariatrådene du Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Dom som sier at dom er dumme, dom er dumme dom. Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Som man roper i skogen får man svar ikke sant? Man får svar av brente barn og bjørner uten skinn Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 :fritidsproblemer.Klart det er kjempe-Harry. Har ikke noe med smak å gjøre -det er Harry. Liker du det så er du HArry og må godta det :-) hehe... kan ikke si det du som kjører strykejern hehe... slutter å lese den nå. Ser det er mange fra Bø her Det finnes ting som er Harry. Disse Mexicanske bilene som hopper er vel heller ikke Harry da? Folk skal ikke mene noe om det. og da lå det en strykejernbåt og spilte Vikingarna på flatt jern for hele utehavna - det er kanskje ikke Harry det heller? Vi kan jo ikke mene at andre er Harry? Jepp! Når folk ikke skjønner sitt eget beste må man si ifra. Noen trenger hjelp Har vel ikke noe med misunnelse å gjøre. Teit å dra frem den misunnelsefaktor.... Ofte er det negativt å være Harry... Det er ikke et kvalitetsstempel Det er mye mellom harry og sofistikert. Det er ikke enten eller vettø. Du trodde kanskje det bare finnes ytterpunkter, men det gjør det altså ikke. Der lærte du noe nytt jepp...tydelig det (du snakker vel om deg selv, da det ikke er lov å komme med støtende angrep på andre her :smiley: ) Nei, dette er et diskusjonsfora - ikke enigfora.. Da må jeg si tilbake til deg... Dust Er du dum i hodet eller? Tja, kanskje det!!?? Men kanskje ikke????? Uansett.... barn er barn, men burde kanskje ikke rope så veldig høyt hele tiden mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
HP-260 Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Neste sommer kommer det garantert en båt i Bergens område til å gå med blått lys i hekken(tøft)!! Kall meg gjerne harry....(er kanskje det) Btw...Noen som husker den disko-Bavaria'en i båtmagasinet som var omtalt tidligere i sommer?? http://www.batmagasinet.no/baatweb/cms.nsf...125739400035D20 Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Joda hifo, men synes nok whatever var rimelig "immature" i sine uttalelser og nokså umoden i sin "saklige" karakteristikk. Det minner meg litt om Andre Bjerkes: "Gi meg min veldige visdom fra den gang jeg var atten"! mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Er redd det kommer en i kr.sand's område med lys under platformen også :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
lassal Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Slik ser altså lysene ut når båten er på land.. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 tuff, det var ikke rettet mot spesielt deg. jeg er helt på høyde med dine synspunkter i denne saken. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
tuffff Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Her er et par bilder av mine lys. Dessverre ikke verdens beste kvalitet, men skal forsøke senere å få tatt noen med stativ, og når det ikke er heeeelt bekmørkt. Syns det ble stilig jeg :-) Enda kulere var det når jeg lå med hekken inn å så hvordan lyset lyste opp bunnen rundt osv.. :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.