bliss X Svart 10.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2013 Noe nytt i denne saken? Link to post
Skipper Worse Svart 10.Januar.2013 Del på Facebook Svart 10.Januar.2013 Så vidt vites skal den opp i lagmannsretten denne måneden. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
-morten- Svart 11.Januar.2013 Del på Facebook Svart 11.Januar.2013 Håper sannheten kommer frem og at dem blir retferdig dømt om dem er skyldige!! voldsomt som saken har drøyd ut i tid! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Mouche Svart 11.Januar.2013 Del på Facebook Svart 11.Januar.2013 Er ikke sannheten vedtatt og opplest her på forumet for lengst? Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
finnmarken Svart 11.Januar.2013 Del på Facebook Svart 11.Januar.2013 Joda, alle her er enige. Link to post
TwinCab Svart 11.Januar.2013 Del på Facebook Svart 11.Januar.2013 Så vidt vites skal den opp i lagmannsretten denne måneden. Kommer opp i lagmannsretten 22.01-24.01.2013 Link to post
Honduras Svart 11.Januar.2013 Del på Facebook Svart 11.Januar.2013 (redigert) Har lagmansretten satt av to hele dager til å lese igjennom denne tråden, før de kan avsi dom? Redigert 11.Januar.2013 av Honduras (see edit history) * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
SIR DAY Svart 11.Januar.2013 Del på Facebook Svart 11.Januar.2013 Tror både aktor og forsvarere finner mange gode tips i dette ekspertforumet!! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Thorlyn Svart 11.Januar.2013 Del på Facebook Svart 11.Januar.2013 Disse karene er nok dømt allerede... men blir intresant og se hva som kommer fram i neste runde.. Denne båten hadde hvert på havets dyp før de kjøpte den(forsikringssvindel) og det var allerede gjort meget mye for at den netopp skulle synke.. bla hullet i bauen og eksos slangene vistnok. Når man da ser hvor blåøyde enkelte kan være ifob med kjøp av skute og lite gjennomtenkte tilltak før evt slep, samt at man vet at forsikrings selskapene gjør alt i sin makt for og slippe utbetalinger så er jeg ikke så skråsikker.. At folk synes det er mistenklig at de betalte transportøren kontant ved levering så kan det opplyses at dette er svært vanlig i denne bransjen.... cash is king over store deler av europa.. noe som er uvant for oss i kort landet.. Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
sunseeker 62 Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 det er gjort rekonstruksjon av slepet for ca 2 md siden da strømmet vannet inn under fart men det kom ikke vann inn når båten ligger stille og slange står helt av seg selv over vannlinje.det har gutta ment hele tiden men har ikke hatt tilgang til båten før sommern 2012 da dem kjøpte den for og bevise netopp dette. Link to post
finnmarken Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Men må man kjøpe tilbake en båt for å finne ut det? Link to post
Jan E. Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Når båten blir lagt ut for tvangssalg må man det. Slik tilfellet ser ut til å være i denne saken. Men om tvangssalget var riktig eller ikke... Jara Wynja Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 det er gjort rekonstruksjon av slepet for ca 2 md siden da strømmet vannet inn under fart men det kom ikke vann inn når båten ligger stille og slange står helt av seg selv over vannlinje. Kanskje ein myndighetsvurdering hadde vert på sin plass snart. Slik at denne galskapen kan få en slutt. Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
-morten- Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 For en farse!! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
alphaman Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 skadene på dekk,hva er årsaken til det da Link to post
sunseeker 62 Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Skadene på dekk ble til under heving i frankrike Link to post
Sydvesten Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 det er gjort rekonstruksjon av slepet for ca 2 md siden da strømmet vannet inn under fart men det kom ikke vann inn når båten ligger stille og slange står helt av seg selv over vannlinje. Dette var en grei opplysning, da gikk alt etter planen med andre ord.. Når båten kom opp i fart så tok den inn vann som var helt etter planen, så dermed var senkingen en suksess, men ulempen var at båten ble hevet... Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
sunseeker 62 Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 (redigert) Da er vi vel innpå det med forhånsdøming sydvesten.og dem forklarte seg før båten ble hevet at eksos måtte vere en mulig årsak siden vannet strømet inn i motorrom.håper dem blir frifunnet da blir det mange som må bite i det sure epple Redigert 15.Januar.2013 av 017801780178 (see edit history) Link to post
puddingen Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Klart dem blir frifunnet , med en så sterk sak ! Link to post
Sydvesten Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Da er vi vel innpå det med forhånsdøming sydvesten. En kan da ikke kalle en teori om hva som hendte for forhåndsdømming, det samme som dette hevdet jeg tidligere i tråden også som var før den første rettsaken... og jeg står fortsatt ved min teori om at dette er vel planlagt, og det som gikk skeis var at båten ble hevet... Dette var en strek i regningen.. Nå ror selvsagt de tiltalte, men problemet er at årene ikke rekker i vannet.. Men for alle del, det kan selvsagt tenkes de får medhold i lagmannsretten om de "husker" hva som hendte.. Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Marida Svart 16.Januar.2013 Del på Facebook Svart 16.Januar.2013 Er ikke denne under oppbygging som hytte i Skjebergkilen da? fjernet motorer osv. Link to post
Honduras Svart 25.Januar.2013 Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 (redigert) Står litt mer om saken i dagens Fredrikstad Blad http://www.f-b.no/nyheter/slapp-likevel-gjennom-1.7737655 Dom i saken ventes 15.februar Redigert 25.Januar.2013 av Honduras (see edit history) * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
TwinCab Svart 25.Januar.2013 Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 Ja, den har allerede vært oppe 22.01 - 24.01, se også innlegg 1086 Link to post
Terje_F Svart 25.Januar.2013 Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 Fredrikstad Blad på sitt beste... "...den ene bunnproppen var dratt ut"... Link to post
Sydvesten Svart 25.Januar.2013 Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 Da kan en bare vente på dommen da.. som vel kommer før eller siden.. Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts