Jump to content

Sunseeker 62 Manhattan - tatt opp fra 107 meters' dyp


bliss X

Recommended Posts

Håper sannheten kommer frem og at dem blir retferdig dømt om dem er skyldige!! voldsomt som saken har drøyd ut i tid!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Tror både aktor og forsvarere finner mange gode tips i dette ekspertforumet!! :yesnod::giggle::clap:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Båter" er av TRE.... ;-)


SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Link to post
Share on other sites

Disse karene er nok dømt allerede... men blir intresant og se hva som kommer fram i neste runde.. Denne båten hadde hvert på havets dyp før de kjøpte den(forsikringssvindel) og det var allerede gjort meget mye for at den netopp skulle synke.. bla hullet i bauen og eksos slangene vistnok. Når man da ser hvor blåøyde enkelte kan være ifob med kjøp av skute og lite gjennomtenkte tilltak før evt slep, samt at man vet at forsikrings selskapene gjør alt i sin makt for og slippe utbetalinger så er jeg ikke så skråsikker..

 

At folk synes det er mistenklig at de betalte transportøren kontant ved levering så kan det opplyses at dette er svært vanlig i denne bransjen.... cash is king over store deler av europa.. noe som er uvant for oss i kort landet..

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

det er gjort rekonstruksjon av slepet for ca 2 md siden da strømmet vannet inn under fart men det kom ikke vann inn når båten ligger stille og slange står helt av seg selv over vannlinje.det har gutta ment hele tiden men har ikke hatt tilgang til båten før sommern 2012 da dem kjøpte den for og bevise netopp dette.

Link to post
Share on other sites

det er gjort rekonstruksjon av slepet for ca 2 md siden da strømmet vannet inn under fart men det kom ikke vann inn når båten ligger stille og slange står helt av seg selv over vannlinje.

Kanskje ein myndighetsvurdering hadde vert på sin plass snart. Slik at denne galskapen kan få en slutt.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

det er gjort rekonstruksjon av slepet for ca 2 md siden da strømmet vannet inn under fart men det kom ikke vann inn når båten ligger stille og slange står helt av seg selv over vannlinje.

 

Dette var en grei opplysning, da gikk alt etter planen med andre ord.. Når båten kom opp i fart så tok den inn vann som var helt etter planen, så dermed var senkingen en suksess, men ulempen var at båten ble hevet...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Da er vi vel innpå det med forhånsdøming sydvesten.og dem forklarte seg før båten ble hevet at eksos måtte vere en mulig årsak siden vannet strømet inn i motorrom.håper dem blir frifunnet da blir det mange som må bite i det sure epple

Redigert av 017801780178 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Da er vi vel innpå det med forhånsdøming sydvesten.

 

En kan da ikke kalle en teori om hva som hendte for forhåndsdømming, det samme som dette hevdet jeg tidligere i tråden også som var før den første rettsaken... og jeg står fortsatt ved min teori om at dette er vel planlagt, og det som gikk skeis var at båten ble hevet... Dette var en strek i regningen.. Nå ror selvsagt de tiltalte, men problemet er at årene ikke rekker i vannet.. Men for alle del, det kan selvsagt tenkes de får medhold i lagmannsretten om de "husker" hva som hendte..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Da kan en bare vente på dommen da.. som vel kommer før eller siden..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...