Joakim Brunsvik Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Noe Fremgang her? Er virkelig et prosjekt du har startet :giggle: Joakim Brunsvik Link to post
FjordHT Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Er desverre lenge siden "prosjektleder" har vært pålogget. Hadde vært gøy med en oppdatering nå Link to post
godthaab- Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Hehe! For et prosjekt, jeg følte nesten at mitt eget prosjekt blei litt pysete. Gærne folk som tenker utafor boksen liker vi! Håper virkelig det kommer noen oppdateringer her. Neste gang jeg er i arendal hadde det vært morro og svingt innom. Stå på videre! Prosjekt: Godthaab Link to post
peppen Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Ser ut til å være liv, det observeres lys ombord ! Link to post
FjordHT Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Noen burde banke på å be han logge på Link to post
TPBS-277 Svart 13.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Sitter og ser utover sjøen nå og konstanterer med glede at isen begynner og gå hær nede.Varmegrader er det også ute.Det betyr at snart kan man fortsette med bygging.Men før det er mulig så må man sikkert hugge opp en diger lekter som en tidligere leietaker sikkert reiser fra som sperrer for og flytte på min båt.Så det blir vel noen dager med sjærebrenner før jeg kan gjøre noe som helst med mitt eget prosjekt.Så frem til den tid får man fyre i vedovnen og kose seg. Link to post
godthaab- Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 (redigert) Fint å se at det ikke har stranda, er det slipp du venter på? Hva står på lista når du kommer igang? :) Redigert 13.Februar.2012 av godthaab- (see edit history) Prosjekt: Godthaab Link to post
NorSiglar Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Har lurt på den lektern som lå på utsiden av deg :-) Godt den ikke stopper deg helt opp.. Link to post
TPBS-277 Svart 13.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Det som står først på lista er og få den opp og sveise noen huller og gjennomføringer samt og blåse og male skroget utvendig.Deretter så kommer nytt dekk og tette rekker rundt hele. Link to post
TPBS-277 Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Motoriseringa til jolla er nå avgjort.Så om det er noen som har noen vrak eller utvendige deler til Mercruicer 7,3 diesel liggende og slenge så gi besked.Det samme gjelder om det finnes noe gamle Bravo 2 drev og bakplater. En artig ting med de gamle IH IDI 444 cid dieselene er at de går betraktelig finere og bedre på spill olje en på diesel.Så det er nerme nok multi fuel for meg.Samt fryktelig mye enklere og montere på bravo drev siden de delene allerede er fabrikert. Link to post
FjordHT Svart 23.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Gøy å se at det ble liv i tråden igjen Kom det noen å banket på hos deg? Link to post
TPBS-277 Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Stadig noen som banker på hær nede.Men ikke noen foreløpig angående denne tråden nei.hehe Mulig vofsene har skremt dem bort?? Link to post
FjordHT Svart 23.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 båtfolk er vell ikke redd for andre båtfolks bikkjer? Lykke til videre! jeg følger med! Link to post
Choaker Svart 23.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Er det noen likheter mellom Mercruicer 7.3 l og Ford E-350 7.3 TD? Link to post
TPBS-277 Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 De er begge International 444 cid motorer.Bare med andre navn og utvendige agregater. Link to post
Choaker Svart 23.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Ok, for slike motorer og deler har jeg tilgang til Link to post
TPBS-277 Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Kommer i 3 utgaver.IDI motorer med konvensjonell dieselpumpe både med og uten turbo og Power stroke utgavene med elektroniske injektorer og turbo. Link to post
TPBS-277 Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Har sendt deg en IM. Link to post
Choaker Svart 21.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2012 Hei, har du kommet noe lenger? Link to post
Rune Fredriksen Svart 23.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2012 Er det noe fremgang her ? :-) Link to post
Joakim Brunsvik Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Er det kommet lenger med prosjektet? ser at han ikke har vært aktiv på forumet på 4-5 måneder. Joakim Brunsvik Link to post
FjordHT Svart 4.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 Kan noen banke på døra å se om vi kan få liv i denne igjen ? :) Link to post
Joakim Brunsvik Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Trur vi kan se dette prosjektet som litt dødt. Hadde vært utrolig kult om dette faktisk ble en båt Joakim Brunsvik Link to post
Retox_93 Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Så ganske ''dødt'' ut sist gang e kjørte forbi der. Kan jo ta et bilde en dag :) Link to post
FjordHT Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 Må si jeg er nysgjerrig på hvordan det går / gikk med denne? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn