Jump to content

Prosjekt Shame of Arendal endelig igang.


TPBS-277

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Sitter og ser utover sjøen nå og konstanterer med glede at isen begynner og gå hær nede.Varmegrader er det også ute.Det betyr at snart kan man fortsette med bygging.Men før det er mulig så må man sikkert hugge opp en diger lekter som en tidligere leietaker sikkert reiser fra som sperrer for og flytte på min båt.Så det blir vel noen dager med sjærebrenner før jeg kan gjøre noe som helst med mitt eget prosjekt.Så frem til den tid får man fyre i vedovnen og kose seg.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Motoriseringa til jolla er nå avgjort.Så om det er noen som har noen vrak eller utvendige deler til Mercruicer 7,3 diesel liggende og slenge så gi besked.Det samme gjelder om det finnes noe gamle Bravo 2 drev og bakplater.

En artig ting med de gamle IH IDI 444 cid dieselene er at de går betraktelig finere og bedre på spill olje en på diesel.Så det er nerme nok multi fuel for meg.Samt fryktelig mye enklere og montere på bravo drev siden de delene allerede er fabrikert.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...