Jump to content

Prosjekt: Amatørene, Double Weber og jkh, har kjøpt seg Draco 21sc


Double Weber

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...

Artig tråd dette som jeg akkurat nå har lest igjennom og det jeg vil si til JKH og Double Weber er at første bud med en motor som har stiftetenning er at stiftene ikke lever så lenge. Tipper disse har gjort at motoren gikk dårlig i første omgang men deres grundige undersøkelser har jo vist at det var på tide å plukke opp denne motoren.

En slik:http://www.ebay.com/itm/Pertronix-Ignitor-Mercruiser-Marine-330-370-400-440-w-Mallory-Distributor-/170916872263?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item27cb708047&vxp=mtr#ht_1962wt_896 ville jeg satt på for å slippe å måtte skifte stifter hvert år. Når noen skriver at du kan file stiftene, det er ikke holdbart fordi de i løpet av kort tid vil brenne igjen. De er nemlig plettert for å unngå at de brenner og så fort de blir pusset på er de i prinsippet ødelagt. Skal du fortsatt bruke stifter bør du skifte kondensatoren og stiftene med nye og stille kamvinkelen. Noen skriver om å stille stiftegapet med søkerblad men en kamvinkelmåler er absolutt å anbefale.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...